Dparts voor onderdelen

Heb je iets leuks gevonden op eBay, marktplaats of een andere site? Post het hier. (BMW gerelateerd)
Plaats reactie
Bartholometicus
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1232
Lid geworden op: 02 jan 2012, 22:38
Type Auto: e91 '06 zwart
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ik weet niet of het gepast is en/of op de juiste plaats staat hier.

Even een grote duim omhoog voor Dparts. Ik was op zoek naar wat kleine onderdeeltjes om de conversie naar adaptieve koplampen af te ronden. Ik had de koplamp stekker, de interne pinnetjes en wat kabels nodig. Meerdere sloperijen en dealers benaderd. De sloperijen bewaren deze onderdelen niet en de meesten zijn ook niet bereid deze even snel van een nog niet gedemonteerde auto af te halen. Anderen vroegen zo belachelijk veel geld dat ik ze uitgelachen heb en opgehangen. De dealers weten gewoon niet precies om welke pinnetjes en stekkertjes het gaat.

Dparts begreep me wel. Wilde het er wel even snel uit slopen en slechts tegen verzendkosten aan me geven. Beter dan de 150 euro die Penders ervoor vroeg! Ik heb vaker onderdelen bij Dparts besteld. De prijzen op hun website zijn al mooi, maar je kan vaak ook nog een beetje onderhandelen. Dus een flinke pluim voor Dparts wat mij betreft :ja:


Wie heeft de komkommer eigenlijk uitgevonden?
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Haha, Penders :Dubbel:

Dan noem je ook een bedrijf ook
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Ik heb dezelfde ervaring hoor Bart, voor het dashboard had ik ook wat extra afdekplaatjes nodig en die hebben ze er gewoon bij gedaan. Die online chat mogelijkheid op de website is top!
Plaats reactie

Terug naar “Te Koop op eBay, marktplaats en soortgelijken”