Reifendiscount.de

Heb je iets leuks gevonden op eBay, marktplaats of een andere site? Post het hier. (BMW gerelateerd)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Heeft iemand ervaring met bestellen van banden uit het buitenland? Vooral in Duitsland zie ik ze goedkoper dan in Nederland.
Zo bestaan er sites als reifendiscount.de

Heeft iemand wel eens van deze sites besteld en hoe beoordeel je ze?
Laatst gewijzigd door E92fan op 29 aug 2014, 06:54, 1 keer totaal gewijzigd.


NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

reifenversand.de heb ik wel ervaring mee.
Erg goeie zaken mee gedaan...snel en goedkoop.
Tip..ebay is ook een goeie ;)
Let goed op dot codes. Ouder dan 2 jaar niet kopen als je nie tteveel rijdt/slijt.
Nobody said it was easy....
Beempie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2010, 17:45
Type Auto: M240i Performance

Prima ervaring met Netto Reifen Discount. Snelle nette levering en DOT code jaar oud.
:Mpower: 240i Zoek geen problemen, de oplossingen zijn er vaak al....die moet je zoeken :Mpower: 240i
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Dit is ook een goeie:

http://www.reifen.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Ik zou ook eens bij de ATU kijken als die bij jouw in de buurt zit. Vaak kunnen dit soort sites niet concurreren tegen deze fast fitter... De Michelin Pilot Sport 3's heb ik bij de ATU al voor dezelfde prijs gemonteerd als waar ik ze op dit soort sites net besteld heb. En belangrijker nog: altijd een vers bandje als je de DOT code bekijkt...
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Joop, ATU heeft een online shop en kan ook in Nederland bezorgen, komen wel verzendkosten overheen. Ze hebben nu als actie: Pirelli PZero RF 255/30 R19 91Y XL * Sommerreifen voor 241,51 incl btw. waar nog 9,90 euro verzendkosten overheen komen. Dat lijkt me en prima deal voor een RFT band.
Ik zal ze eens benaderen voor de M PSS.

Monteren ze daar bij ATU ook netjes en voorzichtig (zonder velgschade) wat niet gezegd kan worden door Kwikfit of andere gemiddelde bandenboeren hier?
NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

ppssssstt....kan goedkoper hoor ;)

Ik kan ze leveren voor 220 euro inc btw als je wilt...helemaal nieuw ;) Ze verdienen nog aardig hoor met 242 euro inc ;)

Hoe dat kan.... maybe kan je uit mn eerdere posts al halen dat ik ook bij een garagebedrijf werk..
En ja..kan ze ook monteren als je wilt en balanceren. Geen probleem :):)
Nobody said it was easy....
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

@ NOS: Ik vind het helemaal niet zo erg als ze er nog een paar euro aan over houden, als ze daarnaast de banden ook nog eens netjes monteren. Die 240eu is al helemaal niet verkeerd. Een Profile/Euromaster of Kwikfit kan hier meestal al geen eens tegen concurreren als ze dezelfde band in de aanbieding hebben, laat staan met normale prijzen.
E92fan schreef:Joop, ATU heeft een online shop en kan ook in Nederland bezorgen, komen wel verzendkosten overheen. Ze hebben nu als actie: Pirelli PZero RF 255/30 R19 91Y XL * Sommerreifen voor 241,51 incl btw. waar nog 9,90 euro verzendkosten overheen komen. Dat lijkt me en prima deal voor een RFT band.
Ik zal ze eens benaderen voor de M PSS.

Monteren ze daar bij ATU ook netjes en voorzichtig (zonder velgschade) wat niet gezegd kan worden door Kwikfit of andere gemiddelde bandenboeren hier?
Vestiging Arnhem wel in ieder geval... Een van de reden om daar vaker te komen in plaats van de andere kwikfitters hier in de buurt. Als je ze bij een ATU vestiging laat bezorgen vervallen volgens mij ook de bezorgkosten toch?
Zou je ze net over de grens laten monteren kun je misschien nog een paar tientjes uitsparen.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Inmiddels is die actie niet meer geldig. Het blijft lastig een 19 inch 255/30 Pirelli RFT te vinden voor rond de 250 euro. Blijven zoeken....
Bombadil
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2014, 17:32

..
Plaats reactie

Terug naar “Te Koop op eBay, marktplaats en soortgelijken”