HJe91 schreef:Denk dat je je teveel focust op kilometer stand Gerrit. De algehele staat van een auto en het bijbehorende onderhoud is veel belangrijker. Een auto met 40.000 op de teller kan wel een stuk meer te lijden hebben gehad dan de m3 van een duitse gefortuneerde 60'er die altijd lekker de M3 naar zijn werk pakte, en hij daardoor nu op 140.000 staat.
Ik kan niet in je portomonee kijken, maar ik zou zoiets dan preferen; Heb je zelfs nog 7 maanden garantie:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Het verder gedane onderhoud zou ik nog wel goed uitzoeken van te voren, zoals gezegd moeten er bij een m3 gewoon wat dingen vervangen worden/zijn rond deze stand.
Ja dit is ook een mooie. kwa bpm maak ik me niet zo druk, die kan ik wel naar beneden krijgen.
en met die km stand wil ik wel graag die lagers krukas vervangen hebben, toch 1750,-.
Remmen kwamen dan toch ook?
Moet je maar eens kijken hoeveel auto's er te koop staan met een km stand rond de 80, dan begint de duurdere uitgaven voor zo ding.
die kleur vind ik perfect met dat zwarte leer. prijs voor een 2010 met auto is goed!!
Die belg heb creme leer, dat vind ik niet mooi.
Vorige week was ik bij zo licht blauwe, die had soort rood/bruin leer, soort cognac kleur, wauw.
Maar er komen er toch elke week weer een paar nieuwe op. ik weet zeker dat ik binnen een maand zo ding voor me garage heb staan!!
bedankt voor t meedenken.