vaststaande naafdoppen BMW (floating centercaps)

Heb je iets leuks gevonden op eBay, marktplaats of een andere site? Post het hier. (BMW gerelateerd)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

CreativeS schreef:Uh, volgens mij moet het onderdeel wat gestolen gaat worden ook een beetje heel blijven... ik kan het mis hebben natuurlijk.
Met een platte schroevedraaier wip je ze er eenvoudig uit, zonder de wielen en naafdopje te beschadigen als je het een beetje netjes doet...

...helaas zelf ook al meegemaakt dat na een avondje bios de naafdopjes en mijn embleem opnde motorkap weg waren... Helaas waren ze ook nog eens uitgeschoten bij het motorkapembleem (gelukkidig enkel een krasje onder het embleem dat ik kon bijwerken zonder de hele kap overnieuw te hoeven spuiten)... Wel weer dik zes tientjes lichter voor wat lullig plastic... :wtf:


Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
dencoupe
Just getting started
Just getting started
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2016, 19:08

Is dit nou echt zo geweldig?

Als ik uitstap kijk ik altijd achterom en dan vind ik het altijd zo mooi in lijn staan met het vastzittende :Mpower: - logootje, deze naafdoppen kunnen steeds anders staan, dus voor iedere velg anders gepositioneerd tov het :Mpower: - logo... zou er helemaal gek van worden :wink:

Tenzij........ weg met die :Mpower: -logootjes :Dubbel:
Gebruikersavatar
internetboarder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 13 jan 2018, 07:27
Type Auto: F34 328i

Een slechte garagist doet het ook met een schroevendraaier.. Helaas bestaat dat ook
F34 328i



Afbeelding
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

internetboarder schreef:Een slechte garagist doet het ook met een schroevendraaier.. Helaas bestaat dat ookAfbeelding
Factuur van nieuwe doppen onder de neus schuiven. Ik heb echt een broertje dood aan zulk volk.

Het zal vast fantastisch staan. Ik wil ze eigenlijk ook hebben, maar de velgen die ik nu op het oog heb, hebben geen naafdoppen nodig. Tenzij ik toch weer de Ström's doe... zien we dan wel weer.
dencoupe schreef:Is dit nou echt zo geweldig?

Als ik uitstap kijk ik altijd achterom en dan vind ik het altijd zo mooi in lijn staan met het vastzittende :Mpower: - logootje, deze naafdoppen kunnen steeds anders staan, dus voor iedere velg anders gepositioneerd tov het :Mpower: - logo... zou er helemaal gek van worden :wink:
Ik weet niet of het geweldig staat op jouw auto... ik zie geen voorsteltopic en geen foto's van jouw auto in je berichtengeschiedenis :mrgreen:
dencoupe
Just getting started
Just getting started
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2016, 19:08

Heb ik dat nooit gedaan? Waarschijnlijk bij in geschoten :duh:

Heb niet zo’n speciale BMW, Standaard 520d touring (F11) in het space grau, met de 351 19inch m-sport wielen die bij het m-pakket zaten.

Maar type maakt niet uit, bij elke wissel zet ik de naafkapen netjes tov het m-logo voor de symmetrie en met die meedraaiers is dat niet meer..... zou me stierlijk eraan ergeren :nee:
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

oooooh je bent door de mazen geglipt, niet voorgestelt en geen showroomtopic. Ga in een hoekje zitten schamen kerel :nou: :mrgreen:
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

:Dubbel:
Gebruikersavatar
E91325D
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 279
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:59
Type Auto: BMW F80 M3

Met een goede zuignap kan je ze er zo uitrekken (Zo heeft de lokale BMW dealer die van mij vervangen)
BMW F80 M3


Eibach-Pro kit
Vorsteiner V-FF 102
Full carbon kit
MPE + downpipes
BM3
Gebruikersavatar
GeorgeBfast
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jul 2016, 22:33
Type Auto: BMW i4 M-Sport Pro / High Executive
Locatie: Noord Brabant

Gewoon een beetje ducttape erop plakken en je trekt ze er zo uit. Zo heb ik het gedaan. Ik had binnen paar minuten de oude vervangen voor nieuwe vaststaande naafdoppen. En ik vind het prachtig staan. Logo´s staan altijd goed. 008
BMW POWER 4 EVER

BMW i4 M Sport Pro High Executive
BMW F36 420D M Sport
BMW E84 X1 2.0D HE
BMW E90 320i HE
BMW E46 318i HE
BMW E36 318i E
Gebruikersavatar
Jackal_nl
Just getting started
Just getting started
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 sep 2017, 13:04
Type Auto: F30 LCI 318i

De zomer komt er weer aan ! (echt waar).

Bij ekris zijn ze in de aanbieding voor 69.50 nu.

Ze zijn besteld :Hosanna: pic volgen laterz als we terug zijn naar zomer banden.
BMW F30 LCI
Gebruikersavatar
BMWe90Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 517
Lid geworden op: 18 jan 2018, 08:48
Type Auto: G20 330i

Ik heb ze afgelopen weekend geplaatst! leuke gadget.

Zijn bij van Poelgeest Amersfoort in de aanbieding voor 62 eurootjes
Once a BMW always a BMW
Gebruikersavatar
Blue Raccoon
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2585
Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56

Ik heb ze afgelopen maand ook geplaatst, helaas werkt bij me voor Breyton velgen niet zo goed, lijkt dat ze klemmen. Vandaag nog bezig geweest om te kijken om ze gangbaar te krijgen maar helaas sneuvelde al 1.

Afbeelding

Nu maar terug naar standaard bmw naafdoppen.

Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Leuke gimmick, maar je hebt al mooie velgen... die naafdoppen halen de aandacht weg. Ik doe ze er ook niet op.
En ik blijf erbij, het hoort op een Rolls :mrgreen:

Edit: En twee maanden later heb ik ze toch :fylol:
Laatst gewijzigd door CreativeS op 20 jun 2019, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Blue Raccoon
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2585
Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56

Klopt, het was een wijze les 008
heb ook nog de Breyton naafdoppen misschien binnen kort die monteren kijken hoe die staan :D

Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
Plaats reactie

Terug naar “Te Koop op eBay, marktplaats en soortgelijken”