PAS OP!!! Advertentie van 115.000km teruggedraaide 335D!

Heb je iets leuks gevonden op eBay, marktplaats of een andere site? Post het hier. (BMW gerelateerd)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Nap is ook niet betrouwbaar. Ze verzamelen alleen maar gegevens en gaan af op wat ze horen...het aanmelden van een auto met km-stand wordt niet gecontroleerd gaven ze zelf aan toen ik dit navroeg bij de NAP. Check de onderhoudsboekjes, dat is betrouwbaarder.


SZ1985
Just getting started
Just getting started
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 sep 2012, 07:53
Type Auto: 335D E92
Contacteer:

Had je van te voren dit bericht al gelezen?

Het was zelfs 268.000km wat de auto al gereden had..

Vind de auto op de foto ook al niet helder.

Overigens vind ik NAP wel redelijk betrouwbaar, heb deze auto in NAP opgezocht en er stond meteen dat het niet klopte. Boekjes zijn makkelijk na te maken met stempels. Heb in Duitsland eens gezien hoe iemand nog even wat beurtjes in een boekje liet zetten.

Ik denk dat je gewoon van je gevoel moet uitgaan. Als de auto er goed uit ziet en rijdt goed, boekjes en NAP zijn oké, meer kan je niet doen..
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

In Duitsland gebeurt dit ook nog weleens. Tenzij je bij de dealer een dealeronderhouden wagen gaat kopen. Verder is het allemaal te "regelen", ondanks dat het strafbaar is.
Mikie
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 5795
Lid geworden op: 21 feb 2011, 23:22
Type Auto: BMW 120D
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

highperformance schreef:In Duitsland gebeurt dit ook nog weleens. Tenzij je bij de dealer een dealeronderhouden wagen gaat kopen. Verder is het allemaal te "regelen", ondanks dat het strafbaar is.
Ook dat is te manipuleren.. Voor iedere beurt standaard x km terug draaien en dan naar de garage wordt de "foute" km stand overgenomen..
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Mikie schreef:
highperformance schreef:In Duitsland gebeurt dit ook nog weleens. Tenzij je bij de dealer een dealeronderhouden wagen gaat kopen. Verder is het allemaal te "regelen", ondanks dat het strafbaar is.
Ook dat is te manipuleren.. Voor iedere beurt standaard x km terug draaien en dan naar de garage wordt de "foute" km stand overgenomen..
Klopt, alleen is dat toch weer een stap verder. Want dan praat je vaak over de zakelijk veelrijders, die gaan dat risico niet lopen (IB controle benzineverbruik en gereden km's van de auto, ga het verbruik van 1:0,9 km. maar uitleggen :mrgreen: ). Verder loop je dan ook het risico dan "men" dat terugdraaien achterhaalt met alle meldingen die auto's tegenwoordig doen. Ik denk dat de "malafide" auto's niet bij de dealer te vinden zijn. Maar het kan zeker.
Mikie
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 5795
Lid geworden op: 21 feb 2011, 23:22
Type Auto: BMW 120D
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Het kan... Maar ik denk het ook niet 001
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Mikie schreef:Het kan... Maar ik denk het ook niet 001
Ei..... :lol: :mrgreen:
Marcel007
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 192
Lid geworden op: 23 dec 2012, 21:19
Type Auto: 335i touring m sport
Locatie: Assen
Contacteer:

Ken wel iemand die dee dat met lease auto's om de 30dx had hij een beurt maar liet elke x tussen de beurten 12 dz km terug draaien dus hij ging om de 42dz km heen was met een renault geloof ik. Scheelde behoorlijk in het lease bedrag per maand.
335i Touring M-Sport automaat 381pk.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... mympSeller
Gebruikersavatar
Blue-Eyes
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1665
Lid geworden op: 12 aug 2012, 18:43
Type Auto: F36 - 435D - Gran Coupe High Executive M-Sport
Locatie: Flevopolder

gerrit11 schreef:ik was bij deze auto ongeveer een maand geleden weze kijken (handelaar in nijkerk, Turkse jongen), prijs liet ie al gelijk zakken naar 20.000.
maar auto is rondom gespoten en heeft op t rechter achterscherm een vieze knik in t scherm. t linker a scherm is gerepareerd na een schade wat slecht is gedaan.
ermee gereden en loopt verder goed.
op mijn vraag of ik de km stand mocht natrekken kreeg ik later van m te horen dat ie in 2011 al 240000 had gelopen.

ik had m ook via een vriend van mij nagetrokken, was idd van 1 eigenaar geweest (aannemer).

maar geen mooie auto en niet netjes van buiten..

maar voor 20.000 een 335d die redelijk vol is, die vind je toch niet zo snel voor dit geld of??
De mijne is voller, minder km's. Voor 20.000 kunnen wij wel zaken doen ;) :P
---------------------------------------------------------------
'20 - ?'? : BMW F36 2016 435D - Gran Coupe High Executive - M-sport x-drive
'12 - '15: BMW E92 2007 335D - Coupe High Executive - M-sport
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

2 jaar na dato? 002
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Het is te proberen. :mrgreen:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Plaats reactie

Terug naar “Te Koop op eBay, marktplaats en soortgelijken”