BMW facelift de F30 sedan en F31 touring

Plaats reactie
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

Ik zie het (gelukkig) ook bijna niet. Geen reden voor inruil iig :D Of het moet voor de 190pk 320d zijn. Als de volgende tenminste weer een 3-er wordt... Geheel nieuw model komt in 2019? Dat duurt me ook wel weer wat lang :mrgreen:


:koffie:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

BMW maakt ook weer dankbaar gebruik van de Mission Impossible film waar de M3 een mooie hoofdrol toebedeeld is...

...wel benieuwd of ze in de film de LCI kenmerken nog gaan verwerken. In dit filmpje is de 'oude' M3 nog te zien tegenover de LCI F30 Sport Line:

Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Denk dat het alleen jou op zou vallen in de film Joop, doorsnee publiek zeker niet :lol:
Gebruikersavatar
psycholander
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2055
Lid geworden op: 13 aug 2013, 16:18
Type Auto: BMW X5 50e

De film is al bijna bijna 3 kwart jaar geleden opgenomen dus ik gok niet dat we nog de LCI zien.

http://www.autoblog.nl/nieuws/ouch-twee ... spot-70894
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Met beeldbewerking is nog alles mogelijk hè (zie ook de foto's van de M3 op pag. 1)... :wink:

...waarschijnlijk zullen ze het bij de 'Stills' nog bijwerken als BMW daar echt op aandringt. De film blijft natuurlijk een sterk staaltje 'product placement'
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Telocband
Just getting started
Just getting started
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mar 2014, 12:03
Type Auto: BMW 520D F10 LCI

Iemand die enig idee heeft wanneer autojournalisten met de facelift kunnen rijden ?
F10 BMW 520D 2013
E91 BMW 325D 2010 verkocht
E91 BMW 320D 2010 verkocht
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Geen idee.. Wacht je op reviews? Qua rijden zal er niks of minimaal veranderd zijn, alleen de lampjes zijn en volgens mij wat lijnen zijn anders..
Gebruikersavatar
Michiel
Administrator
Administrator
Berichten: 13592
Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:52
Type Auto: E46 330Ci Cabrio M-tech II

Rijden zal wel veranderen, aangezien ze het onderstel hebben aangepast.
Drive it like you stole it...

E46 316i Black & Silverline - zwart 2004-2007
E90 318i 2010 - 2015
E39 Touring 540i Executive 2015 - 2017
F30 316i High Exe. M-sport 2015 -2020.
E46 330Ci Exe. M-tech II 2020 -
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

De verlichting van de koplampen nader bekeken...

...halogeen vs. LED:

Halogeen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


LED:

Alle verlichtingsfuncties van de LED-koplampen met dagrijverlichting, stadslicht, parkeer- en knipperlicht maken gebruik van LED-technologie: dim- en grootlicht werken met 10 power-LEDs. De koplampen zelf zijn voorzien van een automatische koplamphoogteverstelling, excelleren door een uitmuntende verlichting van de rijbaan en verhogen zo de veiligheid in het donker en bij slechte weersomstandigheden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Adaptief LED:

De adaptieve LED-koplampen passen de lichtverdeling automatisch aan de snelheid aan (dynamische verlichting van de rijbaan). Naast knipperlichten en dagrijverlichting in LED-techniek omvatten ze de functies adaptieve bochtverlichting met variabele lichtverdeling voor stad en autosnelweg, hoekverlichting en BMW Selective Beam (antiverblindings- grootlichtassistent) met automatische dimfunctie. Zo garandeert dit systeem optimale verlichting van de rijbaan onder alle omstandigheden.
De beweegbare koplampen laten u in het donker ver de bocht in kijken zodra u instuurt. De geïntegreerde hoekverlichting verbetert het zicht in de directe omgeving van de BMW en wordt in stilstand al automatisch geactiveerd bij het inschakelen van de richtingaanwijzer of het verdraaien van het stuur. De adaptieve bochtverlichting zorgt zo ook in deze situaties voor optimale verlichting van de directe omgeving en verbetert daarmee de actieve rijveiligheid.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Interactief plaatje op: http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3 ... esign.html
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Ray187
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 306
Lid geworden op: 13 jul 2015, 16:06
Type Auto: F31 320i

:In love:

VAG eat u r heart out :fylol:
Mijn 320i M sport - viewtopic.php?f=66&t=25713
Coderen in Amersfoort+omgeving
Gebruikersavatar
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2182
Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
Type Auto: BMW M2 LCI
Locatie: Limburg (BE)

Dat men nog uberhaupt Halogeen durft te presenteren op dit soort modellen, ik vind het geen gezicht. Zou verboden moeten worden 8) :P
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:

BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
Gebruikersavatar
psycholander
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2055
Lid geworden op: 13 aug 2013, 16:18
Type Auto: BMW X5 50e

Dat is alleen maar om het als optie extra geld te laten kosten. En ze maken die halogeens zo lelijk dat je wel die LED's moet kopen :wink:
Laatst gewijzigd door Darudevampire op 17 jul 2015, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd
Gebruikersavatar
McShine
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 374
Lid geworden op: 22 aug 2012, 21:23
Type Auto: BMW E86 en I3
Locatie: Zuid-Limburg

Ik zie geregeld BMW's anders met die goedkope lampjes.. Sterker nog, ze vallen me eerder op dan degene met halo's.. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2182
Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
Type Auto: BMW M2 LCI
Locatie: Limburg (BE)

psycholander schreef:Dat is alleen maar om het als optie extra geld te laten kosten. En ze maken die halogeens zo lelijk dat je wel die LED's moet kopen :wink:
True dat zal de enige reden zijn idd 8)
McShine schreef:Ik zie geregeld BMW's anders met die goedkope lampjes.. Sterker nog, ze vallen me eerder op dan degene met halo's..
Die aftermarket Xenon sets bedoel je? Idem verblindend nog ook :yuck: :nee:
Laatst gewijzigd door Miggel88 op 17 jul 2015, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:

BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 series nieuws”