BMW presenteert nieuwe G20 3-serie op 2 oktober...

Gesloten
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Ik vind hem top!! Voor mij een :ja: omhoog!


Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13927
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Ik moet het t nog zien, maar soms heeft t inderdaad even tijd nodig.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Springbok
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 687
Lid geworden op: 25 apr 2016, 22:47
Type Auto: BMW F31 330i M-Sport Shadow

cajo schreef:Wacht maar tot hij een tijdje op de markt is dan draaien de meningen vaak radicaal om van tegenvallen naar heel mooi, net zoals bij de E90 en F30 001
Dat zou goed kunnen. Ik vond de F3x ook niks en nu rij ik in mn tweede ;)

Ik vind de voorkant erg gaaf, alleen de M bumper iets te druk. Al die gaten en dingen.. Het is toch geen Civic. Interieur valt me mee. Lijkt erg mooi afgewerkt in ieder geval. Achterkant vind ik niks met dat donkere gedeelte. Ik mis ook de L vorm, net als bij de X5. Te anoniem zo i.p.v. herkenbaar BMW.

Al met al een gaaf ding, maar ik word er nog niet hebberig van. Benieuwd naar de echte foto’s!
BMW F31 330i :Mpower: Sport Shadow - Alpinweiss - 2018
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Al besteld Johan?? :wink:

Zal ‘m in het echt moeten zien, maar ik kan ‘m, met dit M-sport pakket en op basis van deze plaatjes nog niet echt een verbetering vinden.

De uitvoering zonder M-sport pakket en in het zwart laten ‘m nog wel prima ogen, maar alle BMW design kenmerken zijn wel met een ruime interpretatie op de auto gezet of niet meer aanwezig.
Spoiler
Afbeelding

Afbeelding
Die hoekige Hofmeisterkink is wel een grote aanfluiting, waarbij de raamlijst ook nog een onderbroken wordt...

...ik snap deze Mercedes-Lexus achtige styling niet (echt)...
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Smaken verschillen Joop!
Ik vind hem werkelijk prachtig met M-pakket, zeker in deze nieuwe kleur blauw ... en wit is altijd goed 001
Of ik hem ga bestellen weet ik pas als ik hem heb kunnen voelen en ruiken!! In het echt weet je pas of een auto je echt wat doet vind ik!!
Maar nogmaals op het plaatje met M pakket vind ik hem top! :ja:
Gebruikersavatar
Sanders
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1015
Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
Type Auto: E90 318i 2009
Locatie: Maastricht

Ik vind het helemaal mooi!

Dit is natuurlijk wel de extra dikke M uitvoering, dus vandaar lekker agressief en scherp aangekleed natuurlijk.
Ben benieuwd hoe de werkelijke foto's, en de normale uitvoering uit ziet.
Als deze render accuraat is, zie je ook dat er een 330i met dubbele uitlaat is. Wat voorheen voor top (335, 340, M340 etc.) was weggelegd.
Nu op alle modellen als optie aanwezig, zoals andere Duitse merken? Of de range simpelweg uitgebreid?

Benieuwd!
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan :Mpower:

325i Monaco Blue Showroom (gestolen)

318i LCI Titansilber Showroom
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13927
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Heb nog niemand over de Peugeot koplampen gehoord hier... :roll:
https://goo.gl/images/XZVHAB
In ieder geval wel op Ali te krijgen :mrgreen:
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Spollie
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 649
Lid geworden op: 13 dec 2015, 16:18
Type Auto: G31 LCI 530d

Sanders schreef:Ik vind het helemaal mooi!

Dit is natuurlijk wel de extra dikke M uitvoering, dus vandaar lekker agressief en scherp aangekleed natuurlijk.
Ben benieuwd hoe de werkelijke foto's, en de normale uitvoering uit ziet.
Als deze render accuraat is, zie je ook dat er een 330i met dubbele uitlaat is. Wat voorheen voor top (335, 340, M340 etc.) was weggelegd.
Nu op alle modellen als optie aanwezig, zoals andere Duitse merken? Of de range simpelweg uitgebreid?

Benieuwd!
Bij de nieuwe 5-serie is dit ook al zo, zelfs de 518d/520d/520i hebben een pijp links en rechts. Dus zal bij de 3-serie ook wel zo zijn.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Net de live stream gezien...

...met de bewegende beelden ziet hij er al beter uit. Maar de styling is en blijft wel heel universeel als je het mij vraagt. M.a.w. nette auto, maar nog niet wild enthousiast.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gesloten

Terug naar “BMW 3 series nieuws”