Mooie uitvoering, enkel de achterbumper vind ik minder geslaagd. Er zit gewoon een scherpe uitstekende ronding op, wat toch wel een beetje goedkoop oogt.
F30 M sportpakket
- Tinus
- VIP Driver
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 14 okt 2009, 14:52
- Type Auto: Z4M
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Niemand die de uitlaten er raar onder vindt hangen? Ze zouden m.i. iets hoger in de bumper moeten zitten...
Voor de rest lijkt me dit een geslaagd model, de coupe zal wel aan me vergroeid kunnen raken
Voor de rest lijkt me dit een geslaagd model, de coupe zal wel aan me vergroeid kunnen raken
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15843
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
Waarschijnlijk krijgen ze die uitlaten wederom niet fatsoenlijk onder een 335i gehangen, net als bij de E9x 335i...
...of wellicht nog een pre-productie auto. Laten we hopen op het laatste.
...of wellicht nog een pre-productie auto. Laten we hopen op het laatste.
- FAF
- VIP Driver
- Berichten: 7332
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 19:06
- Type Auto: F36 420i Grancoupe M-sport
Tinus schreef:Mooie uitvoering, enkel de achterbumper vind ik minder geslaagd. Er zit gewoon een scherpe uitstekende ronding op, wat toch wel een beetje goedkoop oogt.
Tja het oogt idd allemaal niet echt in proportie.
Heb ook al reeds iemand gehoord over het diff, die ziet er wat iel uit.
Maar dat is zo op te lossen door die rode reflectors dezelfde kleur als het diff te spuiten.
Al met al toch wel geslaagd hoor, alleen weer even wennen.
Tja ik val weer in herhaling
- FAF
- VIP Driver
- Berichten: 7332
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 19:06
- Type Auto: F36 420i Grancoupe M-sport
Huidige E90 heeft ze ook niet dus ik neem aan dat dat geen probeem is bij de APK.matthyssie schreef:Kom je zonder de reflectors wel door de apk heen?
Kan me wel herinneren dat de E46 deze reflectors ook had...
En anders zet je ze er gewoon vóór de APK effe op met dubbelzijdige tape.
Oogt wel 10x beter dat is 100% zeker.
Gr FAF
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15843
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
Waarom niet Thijs...
...in principe moet er altijd licht kunnen branden (ook met klep open); de units zelf reflecteren daarnaast ook nog...
...in principe moet er altijd licht kunnen branden (ook met klep open); de units zelf reflecteren daarnaast ook nog...
-
- VIP Driver
- Berichten: 16597
- Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
- Type Auto: F30 330d
- Locatie: Fryslân
Er moet verplicht een reflector aanwezig zijn als ik me niet vergis. Bij de E90 zit deze in de unit zelf. En ik wist niet hoe dat bij de F30 zat. Vandaar mijn vraag.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
- highperformance
- VIP Driver
- Berichten: 9970
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
- Type Auto: F30 330E
- Locatie: Den Haag
Mooi alleen de M wielen vind ik niet mooi (net als de 5 serie). Deze gebruiken als winterset en iets anders opsnorren voor de zomer. Zo te zien ook geen noodzaak naar splitters voor en ben benieuwd of er nog PP diffusors komen voor de M achterbumpert....
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Ik vraag mij af in hoeverre deze diff echt functioneel is (waar een diff voor bedoeld is), of dat het een makkelijke manier is om een sportieve look te geven....
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
-
- VIP Driver
- Berichten: 16597
- Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
- Type Auto: F30 330d
- Locatie: Fryslân
Volgens mij het laatste.
Zo zou een M-pakket mee moeten dragen aan het rijgedrag van de wagen.
Betwijfel of dat daadwerkelijk zo is.
Al gaf HP wel aan dat splitters op hoge snelheid > 230 wel het zweverige gevoel wegnemen.
Zo zou een M-pakket mee moeten dragen aan het rijgedrag van de wagen.
Betwijfel of dat daadwerkelijk zo is.
Al gaf HP wel aan dat splitters op hoge snelheid > 230 wel het zweverige gevoel wegnemen.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
- highperformance
- VIP Driver
- Berichten: 9970
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
- Type Auto: F30 330E
- Locatie: Den Haag
Jep, onderschrijf het nog steeds. Op verschillende momenten toch de verbetering mogen ervaren (dacht eerst dat het misschien met wind of "tussen de oren" te maken had).matthyssie schreef:Al gaf HP wel aan dat splitters op hoge snelheid > 230 wel het zweverige gevoel wegnemen.
Diff heeft alleen zin bij een geheel vlakke bodem. De 360 Modena was volgens mij de eerste productieauto met dergelijk zwaartekracht ondersteunende middelen.
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Je leest mijn gedachten (stop daarmee), Ferrari heeft inderdaad een echte diff eronder gehangen met van die ribben erop. Maar dat liep ook door tot aan de onderkant.
Dat het M-pakket iets doet geloof ik wel (vooral in de neus).
Dat het M-pakket iets doet geloof ik wel (vooral in de neus).
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)