Afleverexplosie F30

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MTBMW
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 219
Lid geworden op: 25 jan 2012, 22:07
Type Auto: F31 328iA M-Sport & BMW 118i

BMW is zowat het nieuwe VOLKSwagen.... :wink:
Bij BMW Den Haag lopen de verkopers (al jaren) 3 meter naast hun schoenen en deze (geflatteerde) verkoopcijfers zal het er niet beter op maken. Een vriend van me (ook uit Den Haag) heeft onlangs z'n nieuwe 528i touring (€84K) bij Dusseldorp moeten kopen omdat het gat :nee: met de BMW-dealers in het westen te groot was.... en dan praat ik niet over duizend euro.


Gebruikersavatar
Marc
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 14738
Lid geworden op: 13 jul 2010, 11:24
Type Auto: E71 BMW X6 50i Xdrive
Locatie: Rosmalen

MTBMW schreef:BMW is zowat het nieuwe VOLKSwagen.... :wink:
Bij BMW Den Haag lopen de verkopers (al jaren) 3 meter naast hun schoenen en deze (geflatteerde) verkoopcijfers zal het er niet beter op maken. Een vriend van me (ook uit Den Haag) heeft onlangs z'n nieuwe 528i touring (€84K) bij Dusseldorp moeten kopen omdat het gat :nee: met de BMW-dealers in het westen te groot was.... en dan praat ik niet over duizend euro.

Kleinigheidje hou je altijd. :mrgreen:
Afbeelding
sly
Just getting started
Just getting started
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2012, 13:57

In mijn wijk te Amsterdam ben ik vooralsnog de enige. Maar mij is het ook opgevallen dat 3 weken geleden, het de bekende speld in de hooiberg was. Nu zie ik ze heel regelmatig. Desalniettemin, het blijft een prachtige wagen. Ik heb de 320dA sport trouwens, ook 20% bijtelling, ook na 1 juli.
laonda

Fedmas schreef:Ik zag het topic en zie direct een exploderende F30 voor me 002
+1 haha ik ook ! :shock:
Gebruikersavatar
DJLeonardo
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 343
Lid geworden op: 19 apr 2012, 02:22
Type Auto: E90 330iA, E87 118i
Locatie: Heemstede

Ik was vorige week in de VS. Ik heb er een week rondgereden (in in de BMW natuurlijk) LA -> Vegas en terug. Heel veel F10's gezien maar echt geen enkele F30! En dat terwijl er op de amerikaanse fora toch al aardig wat geleverd zijn.
E90 330iA, E87 118i
Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 series nieuws”