F30 328i met 300pk

Plaats reactie
PjV
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 761
Lid geworden op: 16 nov 2010, 14:49
Type Auto: BMW E36 325i, Mini Cooper Coupé S, Noble M12
Locatie: GLD * 2 (GeLDerland & Greater LonDon)

Bijna 300 pk uit de 328i van Kelleners Sport

Zeg het maar: deze 3 Serie of toch die van AC Schnitzer? Of is het je lood om oud ijzer?
Als ik het dan toch mag zeggen?..
None of the above, doe mij maar een E46 M3 8)


I HAVE SEXDAILY.
I MEAN, DYSLEXIA.
FCUK!
Gebruikersavatar
MTBMW
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 219
Lid geworden op: 25 jan 2012, 22:07
Type Auto: F31 328iA M-Sport & BMW 118i

Van dichtbij zien te uitlaten er nog wel goed uit maar van een afstand zit het te strak in de uitsparing. Beginners fout. Van deze goedkope Autostyle-gids-auto word ik niet blij. Van de chip wél overigens.

Afbeelding
Gebruikersavatar
GKB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 514
Lid geworden op: 19 jan 2010, 10:49
Type Auto: E90 335xi lci
Locatie: Friesland

MTBMW schreef:Van dichtbij zien te uitlaten er nog wel goed uit maar van een afstand zit het te strak in de uitsparing. Beginners fout. Van deze goedkope Autostyle-gids-auto word ik niet blij. Van de chip wél overigens.

Kelleners Tuning en Styling is echt geen beginner in tuning en stylingland en ook geen Sjonnie-styling merk.
Ze behoren net als Schnitzer, Hartge, Rieger, Lumma, Hamann en nog wel meer tot de gerenomeerde BMW autotuners. Hoewel sommige van de door mij genoemde tuners/stylers naast BMW ook wel eens een ander automerk erbij hebben.

Om mijn stelling iets te onderbouwen

Kijk voor de aardigheid maar eens op http://www.kelleners-sport.com/en/

Daar zie je echt zeer mooie aanpassingen.
Geen Sjonnie style maar passend bij de auto, met respect voor het merk auto (BMW)

Alleen hoef je het natuurlijk niet mooi te vinden, smaken verschillen nu éénmaal (daar hebben we hem weer)
En de term goedkoop kan op meerdere manieren worden uitgelegd, alleen ik denk niet dat je bedoelt dat het voor een paar losse euro'tjes aan te schaffen is, daar is de kwaliteit toch te goed voor. En dan wordt het weer een alledaags product zodat een ieder het aan kan schaffen en daardoor het exclusieve verloren gaat.

mvrgr

Gerard
Ibrahim24
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 553
Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:17
Type Auto: 316d F30

:In love: :In love: :In love:
2017- ? : BMW F30 316d 2014
2010-2017 : BMW E90 320d 2005
http://facebook.com/BIMCoded

Coderingen beschikbaar - Limburg België !
Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 series nieuws”