WTF Echt ??MTBMW schreef: ..... Hoe zit het in the UK eigenlijk met bijtelling? Dat kennen ze daar toch niet? .......
Grtz,
Ray
WTF Echt ??MTBMW schreef: ..... Hoe zit het in the UK eigenlijk met bijtelling? Dat kennen ze daar toch niet? .......
Heb het even opgezocht. Je betaald ca. 40% minder. Dus een BMW van 80K kost je in NL zo´n €850,- per maand netto. In Engeland kost dit geintje ca. €500,- netto per maand.Ray schreef:WTF Echt ??MTBMW schreef: ..... Hoe zit het in the UK eigenlijk met bijtelling? Dat kennen ze daar toch niet? .......
Grtz,
Ray
Das zeker leuk ... Je zou bijna gaan emigrerenMTBMW schreef:Heb het even opgezocht. Je betaald ca. 40% minder. Dus een BMW van 80K kost je in NL zo´n €850,- per maand netto. In Engeland kost dit geintje ca. €500,- netto per maand.
Dus in Engeland rij je voor hetzelfde geld een 330d i.p.v. een 320d....en das leuk...
Ja dat klopt wel hoor. Maar probleem is dat ie elke weer aan gaat en dus moet je het knopje elke keer indrukken. Er stig irritant gewoon.MTBMW schreef:Mooie uitvoering heb je . Dik blok ook. Hoe zit het in the UK eigenlijk met bijtelling? Dat kennen ze daar toch niet?Dan de start-stop functie...Tja ik snap em wel.... Het zall inderdaad beter zijn voor het milieu..Maar ik erger me er aan. Kijk hij start snel genoeg weer op dat is het probleem niet. Maar stel je bent lekker een potje aan het blazen geweest op de autobahn en draait even de autobahn af voor een kopje koffie. Je draait de snelweg af, het tankstation terrein op, en parkeert de auto....Boem en direct stopt ie....Zo ook de turbo die lekker heeft staan meeblazen.
Wat betreft het start/stop systeem, je kunt toch boven de startknop even het knopje indrukken? Dan blijft tie lopen...
B heeft zijn BMW via Renova Tilburg maar Breda doet het volgens mij ooktonbert schreef:Bij welke dealer, die van mij doet het niet namelijk en ik erger me er ook aan.BartHimself schreef:Je kunt de start-stop bij de dealer op constant "Uit" laten programmeren Thijs.
Hey MTBMWMTBMW schreef:@Rakker,
Bedankt voor de uitleg, altijd leuk om te weten hoe het in de landen om ons heen gaat.
Dat je je auto na 4 jaar weer eigendom van de zaak moet laten zijn snap ik niet want de zaak is toch al de eigenaar? Vroeger noemde men het gewoon "auto van de zaak". Tegenwoordig noemen ze het leaseauto maar het komt op hetzelfde neer. Eigenlijk is het simpel, zolang de auto niet op iemands privé naam staat betaal je belasting voor privé gebruik.