APK en olieservice voor slechts 99 euro

Hier vind je het laatste nieuws over BMW.
Plaats reactie
Boink
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 241
Lid geworden op: 20 mar 2013, 10:32
Type Auto: BMW M3 E46
Locatie: Delft
Contacteer:

Goedemorgen heren,

Voor degene die binnenkort een olieservice en apk nodig hebben heeft BMW.nl een mooie actie.Is je auto ouder dan 5 jaar ( Augustus 2008 ) dan kun je voor slechts 99 euro je APK en olieservice laten doen. Dit door middel van de BMW Privileges!

http://www.bmw.nl/nl/content/service/bm ... d-lid.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Krijg je alleen een nieuwsbriefje en wat acties in je mail, maar om daardoor ( in mijn geval ) 240 euro te besparen ;)


Syfodias
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 629
Lid geworden op: 13 sep 2011, 20:45
Type Auto: F36 4-serie Gran Coupe
Locatie: Den Haag

goede tip! Jammer dat ik vorige maand net een oliebeurt heb laten uitvoeren :-(
debmw
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 390
Lid geworden op: 28 dec 2010, 20:22

Hebben t zeker erg rustig daar op de werkplaats.

Wat mijn ervaring leert is dat ze dan bij de APK altijd wel wat vinden om te repareren.
Afkeur als gevolg met een dure reparatie als oplossing.

Je zou voor de gein eerst je auto elders op de apk punten na moeten laten kijken en dan pas wegbrengen 001

Dan weet je zeker dat je auto 100% apk proof is
Boink
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 241
Lid geworden op: 20 mar 2013, 10:32
Type Auto: BMW M3 E46
Locatie: Delft
Contacteer:

debmw schreef:Hebben t zeker erg rustig daar op de werkplaats.

Wat mijn ervaring leert is dat ze dan bij de APK altijd wel wat vinden om te repareren.
Afkeur als gevolg met een dure reparatie als oplossing.

Je zou voor de gein eerst je auto elders op de apk punten na moeten laten kijken en dan pas wegbrengen 001

Dan weet je zeker dat je auto 100% apk proof is
Of gewoon laten keuren en dan weet je eventueel wat er mis aan is. Heb je nog altijd voor een koopje je olie :)
JE91T
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 142
Lid geworden op: 27 mei 2011, 21:45
Type Auto: E91

vorige maand net beurt bij de dealer gedaan ala...afijn :x hebben ze ook remmerij acties? 001
Gebruikersavatar
monkey
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 552
Lid geworden op: 21 apr 2012, 16:56
Type Auto: BMW E91 320D '08
Locatie: close to leeuwarden

debmw schreef:Hebben t zeker erg rustig daar op de werkplaats.

Wat mijn ervaring leert is dat ze dan bij de APK altijd wel wat vinden om te repareren.
Afkeur als gevolg met een dure reparatie als oplossing.

Je zou voor de gein eerst je auto elders op de apk punten na moeten laten kijken en dan pas wegbrengen 001

Dan weet je zeker dat je auto 100% apk proof is
iemand met technisch inzicht en een ietswat grote smoel mee nemen naar de apk en erbij blijven, zo durven ze echt niet iets te verzinnen of aan te dikken.
als het mijn broer niet was die vanaf vorig jaar alle APK doet zou ik altijd mee willen gaan, dat is me die halve vrije dag wel waard!
BMW and KTM
all 3 letter brands are great!
Gebruikersavatar
renedis
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 266
Lid geworden op: 21 feb 2013, 08:10
Type Auto: BMW G21 330e

Ik vraag mij af of dit altijd geldig blijft.

Ik hoef namelijk pas in februari 2015 voor mijn APK en over 22000 km pas mijn olie te vervangen.
Zou mooi zijn als ik dat samen kan realiseren en dit dan nog geldig is tegen die tijd.
BMW G21 330e
debmw
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 390
Lid geworden op: 28 dec 2010, 20:22

monkey schreef:
debmw schreef:Hebben t zeker erg rustig daar op de werkplaats.

Wat mijn ervaring leert is dat ze dan bij de APK altijd wel wat vinden om te repareren.
Afkeur als gevolg met een dure reparatie als oplossing.

Je zou voor de gein eerst je auto elders op de apk punten na moeten laten kijken en dan pas wegbrengen 001

Dan weet je zeker dat je auto 100% apk proof is
iemand met technisch inzicht en een ietswat grote smoel mee nemen naar de apk en erbij blijven, zo durven ze echt niet iets te verzinnen of aan te dikken.
als het mijn broer niet was die vanaf vorig jaar alle APK doet zou ik altijd mee willen gaan, dat is me die halve vrije dag wel waard!
Je weet toch hoe het bij een dealer aan toe gaat.

Meneer mag ik uw sleutel, neemt u plaats en daar is er koffie voor u.
Mee naar de werkplaats :roll: wordt erg druk als er 5 a 6 auto`s binnenstaan.

Zullen de monteurs zeker niet op prijs stellen dat de eigenaars op hun vingers kijken :nou:
franquore
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 405
Lid geworden op: 29 jan 2010, 15:37
Type Auto: BMW E91 320D
Locatie: Venray
Contacteer:

bedankt voor de tip! Gisteren stond de auto bij de dealer voor de APK en de service motorolie moest eigenlijk pas na 4600 KM.
Gelijk gebeld en de service kon meegenomen worden voor de aktieprijs :o)

Het blijkt dat BMW NL sommige acties niet altijd even snel communiceert naar de dealers. Zo zag ik op het laatste moment nog een keer de trekhaakactie en nu via het forum op de valreep nog de APK actie :Klappen:

Het loont om op de BMW site naar acties te speuren :mrgreen:
franquore
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 405
Lid geworden op: 29 jan 2010, 15:37
Type Auto: BMW E91 320D
Locatie: Venray
Contacteer:

franquore schreef:bedankt voor de tip! Gisteren stond de auto bij de dealer voor de APK en de service motorolie moest eigenlijk pas na 4600 KM.
Gelijk gebeld en de service kon meegenomen worden voor de aktieprijs :o)

Het blijkt dat BMW NL sommige acties niet altijd even snel communiceert naar de dealers. Zo zag ik op het laatste moment nog een keer de trekhaakactie en nu via het forum op de valreep nog de APK actie :Klappen:

Het loont om op de BMW site naar acties te speuren en het forum in de gaten te houden :mrgreen:
wellicht een nieuwe categorie op het forum: interessantie acties bij de dealer?
franquore
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 405
Lid geworden op: 29 jan 2010, 15:37
Type Auto: BMW E91 320D
Locatie: Venray
Contacteer:

bedankt voor de tip! Gisteren stond de auto bij de dealer voor de APK en de service motorolie moest eigenlijk pas na 4600 KM.
Gelijk gebeld en de service kon meegenomen worden voor de aktieprijs :o)

Het blijkt dat BMW NL sommige acties niet altijd even snel communiceert naar de dealers. Zo zag ik op het laatste moment nog een keer de trekhaakactie en nu via het forum op de valreep nog de APK actie :Klappen:

Het loont om op de BMW site naar acties te speuren en het forum in de gaten te houden :mrgreen:

wellicht een nieuwe categorie op het forum: gespot, interessante acties.
Gebruikersavatar
E92fan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 jan 2012, 15:39

Deze actie geldt dus alleen als je een Privilige hebt.
Mijn oliebeurt komt eerder dan mijn APK. Olie is waarschijnlijk januari en APK is in mei. Als ik dit combineer door toch eerder APK te doen, dan verschuiven die maanden ook mee. Conclusie. Volgende APK na mei 2014 wordt niet mei 2016 maar jan 2016. Daar zit ik niet op te wachten.
Daar komt ook nog eens bij dat ik graag Castrol olie wil. De dealers hier in Groningen gebruiken Shell Helix.

Overigens: die Silver of Goldcard, daar moet je lang op wachten. Ik heb mijn card nog steeds niet en het kan nog 1 of 2 weken duren. Vreemd. Alsof ze het zo druk hebben met het uitdelen van die cards.
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

E92fan schreef:Deze actie geldt dus alleen als je een Privilige hebt.
Mijn oliebeurt komt eerder dan mijn APK. Olie is waarschijnlijk januari en APK is in mei. Als ik dit combineer door toch eerder APK te doen, dan verschuiven die maanden ook mee. Conclusie. Volgende APK na mei 2014 wordt niet mei 2016 maar jan 2016. Daar zit ik niet op te wachten.
Daar komt ook nog eens bij dat ik graag Castrol olie wil. De dealers hier in Groningen gebruiken Shell Helix.

Overigens: die Silver of Goldcard, daar moet je lang op wachten. Ik heb mijn card nog steeds niet en het kan nog 1 of 2 weken duren. Vreemd. Alsof ze het zo druk hebben met het uitdelen van die cards.
Rij je toch 2 maandjes door met die olie, maakt geen moer uit namelijk en dan zit je binnen die 2 maanden van APK en dan heb je wel weer APK tot mei 2016. Het is allemaal zo eenvoudig.
Bartholometicus
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1232
Lid geworden op: 02 jan 2012, 22:38
Type Auto: e91 '06 zwart
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ik snap het probleem ook niet zo goed. De olie gaat makkelijk nog twee maanden langer mee. Waarom zou je twee keer naar die dealer gaan als je het met een bezoekje af kan doen, dat is alleen maar onlogisch en geld verspilling. Ik mag overigens in januari voor de APK en grote beurt gaan, ben benieuwd wat ik kwijt ben :cry:
Wie heeft de komkommer eigenlijk uitgevonden?
Plaats reactie

Terug naar “BMW Nieuws”