BMW op de Internationale Automobil-Ausstellung 2013

Hier vind je het laatste nieuws over BMW.
Gebruikersavatar
snarf66
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 800
Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:36
Type Auto: BMW e90 320i
Locatie: Landgraaf

ik had ze graag willen zien die foto's, maaaar :nou: ik zie niets.

:( :(


doe altijd datgene waarvan je denkt dat dit het beste is voor je BMW.
arjanv6
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2213
Lid geworden op: 21 apr 2012, 14:50
Type Auto: e92 325i

dan maar bewegende beelden :wink:

[youtube][/youtube]
If you want to be happy for a day,drink.
If you want to be happy for a year,marry.
If you want to be happy for a lifetime,drive a bmw.
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Leuk zo'n electrokar, maar dat gekraak en ge-adem stoort me nu al :shock:
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Ach kunnen ze nog wegmoffelen Onder het mom van het is een concept auto:)
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

snarf66 schreef:ik had ze graag willen zien die foto's, maaaar :nou: ik zie niets.

:( :(
Even op de link in de eerste post klikken, dan zijn ze wel te zien... Of: BMW Hal 11

...Photobucket account van mij is iets te veel bezocht deze maand vandaar.

Ben nu aan het overstappen naar Flickr.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
snarf66
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 800
Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:36
Type Auto: BMW e90 320i
Locatie: Landgraaf

@Joop,
fantastische foto's en alles goed er op gezet. :Klappen:
lijkt me heerlijk om daarzo een kijkje te nemen. :ja:
doe altijd datgene waarvan je denkt dat dit het beste is voor je BMW.
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

Joop schreef:Ben nu aan het overstappen naar Flickr.
Werkt dat beter?
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Sowieso meer ruimte op een gratis account (sinds kort; wel sneu voor de voorheen betalende gebruiker)...
...moet alleen even kijken hoe ik meerdere foto's in een keer geplaatst krijg. Vandaar de opdeling en het nu niet weergeven van de foto's die via PB geplaatst zijn.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

Joop schreef:Sowieso meer ruimte op een gratis account (sinds kort; wel sneu voor de voorheen betalende gebruiker)...
...moet alleen even kijken hoe ik meerdere foto's in een keer geplaatst krijg. Vandaar de opdeling en het nu niet weergeven van de foto's die via PB geplaatst zijn.
Ik heb een Pro account bij PB...vnd het niet overdreven duur (je gebruikt het toch wel intensief). Vanuit iPhoto op Mac en iPhone ook snel uploaden (zal ook wel naar Flickr kunnen) etc..
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

BartB schreef:Ach kunnen ze nog wegmoffelen Onder het mom van het is een concept auto:)
Het is een productie model hè... ;-). Hooguit het feit dat het om een preproductie gaat, maar meer ook niet. Wat je in het filmpje hoort klopt ook wel met de werkelijkheid is mijn ervaring. Due Mini E was ook al zo.

Het interieur van de i3 zit verder best degelijk in elkaar ook al ziet er allemaal iets fragieler en door de gekozen eco-en-milieuvriendelijke uit.

Het zal allemaal wel iets minder zijn bij de hoger segment elektri auto's die later op de markt zullen komen.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Gister ritje Frankfurt gedaan met de 328i !..en wow wat blijft dat toch genieten om zonder het klamme zweet in je handen snelheden van 200+ te rijden :Klappen:

BMW pakte flink uit met weer een eigen hal..was grote klasse :ja:
En over de coupe heb ik al vaker gezegd dat ik hem echt schitterend vind (op foto's)
maar in het echt is hij nog mooier hij is duidelijk groter en vooral lager als de E92.
Wat mij opviel was dat ik verschillende mensen hoorde zeggen dat de 4 coupe van de zijkant
af gezien veel weg had van de nieuwe zes.
Blijf het jammer vinden dat de mooiste uitvoering met M-pakket onbereikbaar stond geparkeerd.
Ook nog even genoten van de HK set in de witte performance,en allemachtig wat is het geluid van deze set toch schitterend vooral de strakke bas en het sprankelend hoog kwam prachtig naar voren met de nummers welke BMW op de harde schijf gezet hadden,,,,kortom volgende auto (F32 :wink: ) weet ik welke optie ik moet aankruisen.

Alles bij elkaar een zeer geslaagd dagje Frankfurt en wat is de coupe een mooie auto :ja:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Leuk om te horen...

...heb je nog een favoriet op de beurs, mag ook buiten Hal 11 natuurlijk ;-) ?
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Joop schreef:Leuk om te horen...

...heb je nog een favoriet op de beurs, mag ook buiten Hal 11 natuurlijk ;-) ?
Waren er nog meer hallen dan? :wink:

Porsche blijft een droom :In love: was leuk dat de auto's open stonden en je er gewoon in kon plaatsnemen.
Alfa romeo vind ik altijd al een mooi merk en loop daar altijd even langs.
Last but not least Aston Martin hier rest alleen maar :Klappen:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Zo te lezen wel dezelfde smaak qua auto's... :ja:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

F***ing great vid van Chris Harris vanaf de IAA, met de highlights :wink:

[youtube][/youtube]
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Plaats reactie

Terug naar “BMW Nieuws”