BMW op de Internationale Automobil-Ausstellung 2013

Hier vind je het laatste nieuws over BMW.
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Bedankt voor de mooie foto's Joop, ga er nog wel heen maar zou niet meer nodig zijn met al die mooie foto's 001

De coupe is echt super :ja: :ja: vooral in wit en estoril...kan er niets negatief over melden vooral met
:Mpower: pakket neem ik mijn :Hosanna: voor de auto.


Gebruikersavatar
haroldje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:21
Type Auto: BMW 430i g23
Locatie: brabant

mooie coupe in estoril blauw :In love:
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

Bedankt voor de inspanning weer om deze post te maken :ja:
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Afbeelding

Wat is dit voor model?
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Active Tourer Concept...
...zal een variant in de 1er reeks worden in de vorm van de 1er GT.

Here you go: http://www.bmw3seriesforum.com/viewtopic.php?f=6&t=8141
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1989
Lid geworden op: 08 aug 2010, 15:31
Type Auto: VW Polo R-line Edition
Locatie: Oost-Brabant

Wederom prachtig Joop :!:
VW Polo R-line Edition (2014)
BMW 320i Graphite HE (2006) verkocht
BMW 318i Executive (1998) verkocht
drivergerard
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 685
Lid geworden op: 24 mei 2011, 19:27
Type Auto: BMW F32 420i Sport
Locatie: Zuid-Holland

Joop heeft weer de nodige rrolletjes volgeschoten. Mooie plaatjes weer. Veel dank. Morgen irl bekijken.
Bayerische Motoren Werke
:Mpower: Der stärkste Buchstabe der Welt
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Joop schreef:Active Tourer Concept...
...zal een variant in de 1er reeks worden in de vorm van de 1er GT.

Here you go: http://www.bmw3seriesforum.com/viewtopic.php?f=6&t=8141
Ik vind um cool :In love:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

drivergerard schreef:Joop heeft weer de nodige rrolletjes volgeschoten. Mooie plaatjes weer. Veel dank. Morgen irl bekijken.
Wel een beetje bijtijds vertrekken Gerard, als je een beetje veel wilt zien...
...Rij je via Venlo (A61-A3)? Dan zul je waarschijnlijk niet al te veel oponthoud hebben. Ga je via Arnhem dan zul je tussen Oberhausen en iets voorbij Keulen op de A3 wel te maken krijgen met enige verkeersdrukte ochtends.

Er is genoeg te zien in ieder geval. Veel plezier...

cajo schreef:Bedankt voor de mooie foto's Joop, ga er nog wel heen maar zou niet meer nodig zijn met al die mooie foto's 001

De coupe is echt super :ja: :ja: vooral in wit en estoril...kan er niets negatief over melden vooral met
:Mpower: pakket neem ik mijn :Hosanna: voor de auto.
De 4er is mij positief bevallen. Ze hadden 'm voor mij geen 4er hoeven noemen, daarvoor zijn de verschillen toch te minimaal t.o.v. de 3er sedan/touring. Maar goed, verder gewoon een erg geslaagde auto.
Jammergenoeg staat de 4er met M-sport pakket op een plek waar je als bezoeker (of wie dan ook) niet bij kan. Wel jammer eigenlijk, dat is eigenlijk nou net de mooiste 4er coupe op de stand. Hij was me in eerste instantie ook ontgaan, toen ik aan het eind van de middag nog even terug kwam in hal 11 en naar boven keek zag ik 'm pas staan.

Bekijk de stand van BMW vooral in alle dimensies, anders ontgaat je nog wel het e.e.a. :wink:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Inderdaad staat het M-pakket hem zeer goed wat niet weg neemt dat ik hem ook zonder al zeer geslaagd vindt
zeker in de sportline uitvoering.Vindt de witte en de estoril erg mooi alleen zonde van de drukke striping en de carbon onderdelen hoeven van mij persoonlijk ook niet,
Inderdaad jammer dat de mooiste uitvoering onbereikbaar is ...dan maar sparen :wink:

Zie je morgen wel Gerard! :ja:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Dat carbon op de 4er coupe met M Performance goodies vind ik ook too much. Met name in het interieur; oogt er goedkoop in mijn ogen en dat performance stuur met die lampjes is ook al zo'n overbodige kermis accessoire.

Als je nu die onderlip bij de bumper voor in kleur van de koets en de diffusor achter in hoogglans zwart mee spuit oogt het nog prima.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
cajo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 841
Lid geworden op: 26 feb 2010, 20:20
Type Auto: G20 330i (High Executive)

Joop schreef:Dat carbon op de 4er coupe met M Performance goodies vind ik ook too much. Met name in het interieur; oogt er goedkoop in mijn ogen en dat performance stuur met die lampjes is ook al zo'n overbodige kermis accessoire.

Als je nu die onderlip bij de bumper voor in kleur van de koets en de diffusor achter in hoogglans zwart mee spuit oogt het nog prima.
eens :ja:
arjanv6
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2213
Lid geworden op: 21 apr 2012, 14:50
Type Auto: e92 325i

uh joop ben je banned van photobucket? :oops:
If you want to be happy for a day,drink.
If you want to be happy for a year,marry.
If you want to be happy for a lifetime,drive a bmw.
bmwbolide
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 608
Lid geworden op: 10 sep 2012, 19:07
Type Auto: 420d GranCoupe
Locatie: Omgeving Groningen

Mooie foto's :ja: Professioneel :Klappen: Ik had, achteraf gezien, zelf geen foto's hoeven maken....
Plaats reactie

Terug naar “BMW Nieuws”