Aandeel bmw nicht gut op die beurs

Hier vind je het laatste nieuws over BMW.
Plaats reactie
Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1989
Lid geworden op: 08 aug 2010, 15:31
Type Auto: VW Polo R-line Edition
Locatie: Oost-Brabant

Heren, heren, beleggen is voor de lange termijn :wink:


VW Polo R-line Edition (2014)
BMW 320i Graphite HE (2006) verkocht
BMW 318i Executive (1998) verkocht
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Ottokar schreef: Walgelijk land, wanneer je je er enigszins in verdiept of mee te maken hebt... :evil:
........

Mogen ze hier ook wat meer doen, dat protectionisme..
Als wij deze 'braafste jongen van de klas' koers blijven varen is alles straks Duits, Engels en Chinees. Een enorme vloei van Nederlands geld naar het buitenland, slecht voor de economie op langere termijn.
Gebruikersavatar
BMTjeerd
Just getting started
Just getting started
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2015, 17:51
Type Auto: BMW 335i High Executive Cabrio
Locatie: Utrecht

Dennis73 schreef:En 1 miljoen audi's nu ook.

Audi is ook van Volkswagen, net als Porsche en misschien zelfs wel meer merken...
A BMW can't take you as far as a diploma.
Joyce Meyer
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

VAG

Volkswagen, Audi, Porsche, Skoda, Seat, Scania, MAN, Lamborghini.. Ik ben er vast nog wat vergeten

En ze delen allemaal dezelfde onderdelen/motoren.. Dus it's gonna get messy :lol:
NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

dan zal bmw samen met RR, citroen en peugeot ook de pineut zijn.... als et doorzet.
Elk merk gaat vreemd. behlave Mercedes..tot voor kort...samen met renault :?
Nobody said it was easy....
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Hoezo, er (nog!) is niet bewezen dat zij ook dergelijke 'defeat devices' geinstalleerd hebben

Alleen VW, seat, skoda en audi hebben (al) toegegeven.

smart is ook van daimler btw
Gebruikersavatar
BMTjeerd
Just getting started
Just getting started
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2015, 17:51
Type Auto: BMW 335i High Executive Cabrio
Locatie: Utrecht

NickB schreef:
Volkswagen, Audi, Porsche, Skoda, Seat, Scania, MAN, Lamborghini..

Lamborghini´s zijn niet milieuvriendelijk??? :autotje spelen: :Hosanna:
A BMW can't take you as far as a diploma.
Joyce Meyer
NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

Smart is idd van mb. Maar het blokje is ook van Mercedes. Net als de oude ssangyong.
Maar de nieuwe bestelwagen..kleintje..De cetan..Heeft echt een Renault blok erin. Daar zit niks van mb in.
Nobody said it was easy....
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Klopt, maar dat is meer een samenwerkingsverband (ipv eigenaar van). Dit om kosten te delen. Net als BMW met Toyota samenwerkt ivm hybride technologie. (en aan een sportwagen, soort Z4/Supra gaan de geruchten)

De Citan wordt gewoon als 'premium bedrijfswagen' gepresenteerd door MB :Dubbel:
Maar bijna niemand weet dan ook dat het gewoon een Renault is met een Merc neus.
Gebruikersavatar
Ottokar
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 121
Lid geworden op: 15 apr 2015, 11:45
Type Auto: F15 X5 40e
Locatie: Kuala Lumpur, Maleisië

NickB schreef:
Ottokar schreef: Walgelijk land, wanneer je je er enigszins in verdiept of mee te maken hebt... :evil:
........

Mogen ze hier ook wat meer doen, dat protectionisme..
Als wij deze 'braafste jongen van de klas' koers blijven varen is alles straks Duits, Engels en Chinees. Een enorme vloei van Nederlands geld naar het buitenland, slecht voor de economie op langere termijn.
Ik mag hopen van niet. Wat de Nederlandse economie zo sterk maakt is nu juist de openheid. Wij zijn een exportland en daar is openheid een noodzaak.

Gisterenavond toevallig ook tegenlicht gezien?

Daar wordt wederom duidelijk, hoe smerig de Amerikaanse politiek en handel is. Het TTIP verdrag, met daarin de idiote calusule ISDS, die Amerikaanse bedrijven in staat stelt om de Nederlandse overheid aan te klagen, wanneer Nederlands beleid ten nadele is van Amerikaanse ondernemingen.

Met dat TTIP verdrag zal het mogelijk worden, dat Amerikaanse olie- en gasmaatschappijen de Nederlandse staat aanklagen, wanneer die zou besluiten de gaskraan verder dicht te draaien in Groningen.

Ik kom helaas voor mijn werk veel in de VS, maar ik kots werkelijk van het land zijn politiek en cultuur. Sorry.
6 in line, it's all fine.
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Zo zo...

Ik vind het een tikkeltje naief om te denken dat het hier heel anders is dan daar..
Ja, in Amerika hebben bedrijven juridisch gezien meer recht dan hier, wat zijn voor- en nadelen heeft (ik ben inderdaad ook een beetje huiverig voor het TTIP..)

Maar uitgerekend Amerika als big bad wolf plaatsen in een topic die gaat over 1 vd grootste Europese schandalen.. Zowel de EU als de Duitse overheid wist hier allang van, echter zoals je weet, maakt de autoindustrie een enorm deel uit van de Duitse- en Europese economie. Jij denkt dat dit een bijzonder geval is?.. Dus ja, je kan stellen dat bedrijven (te) veel macht hebben in Amerika, maar is het hier wel zo anders dan??

Ik denk van niet.. Politiek, lobbies, handjeklap... money = power, sinds jaar en dag, en overal hetzelfde. In Amerika, maar ook hier. Tel daarbij op dat jij als burger steeds minder te vertellen zal hebben ivm de EU, zij zullen steeds meer beslissen buiten het volk om, totdat de nationale politiek enkel als bemiddelaar tussen volk en brussel fungeert, maar dat is een andere discussie.
Gebruikersavatar
Ottokar
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 121
Lid geworden op: 15 apr 2015, 11:45
Type Auto: F15 X5 40e
Locatie: Kuala Lumpur, Maleisië

We dwalen idd een beetje af 001
6 in line, it's all fine.
Plaats reactie

Terug naar “BMW Nieuws”