Mijn toekomstige E46 318 Touring?

Plaats hier de foto's van jouw BMW 3 serie van voor 2005
Plaats reactie
rmoerkens
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jul 2013, 22:00

Hallo,

Ik weet niet of het het juiste draadje staat, maar ik zou graag jullie mening willen weten over een E46 Touring die ik heb gezien.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... b9c5b7a618" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is best lastig om te bepalen of een auto de geschikte voor je is. Ik heb deze gezien en mee gereden. Op het eerste oog niks mis mee. Afgebladerde verf van 1 van de lm velgen, doffe koplampen en wat steenslag.

Het enige wat me stoort is de prijs in combinatie met het aantal kilometers. 220K en ruim € 4.300.-.

Iemand die hier nog iets zinnigs over kan roepen?


BartM3
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2371
Lid geworden op: 23 nov 2008, 16:05
Type Auto: E93 M3 - Rubinschwarz
Locatie: Noord-Brabant

Prijs vind ik lastig te zeggen, daarvoor hou ik me er te weinig mee bezig, maar verder lijkt het me een nette wagen. Makkelijke kleur en ziet eruit alsof er de afgelopen jaren netjes op is gepast (geen petjes auto).
Een M3 rijden door de hele dag papieren tijgers te temmen... Kan het nog beter?
Gebruikersavatar
HBos
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 374
Lid geworden op: 11 dec 2012, 22:05
Type Auto: 116d F20
Locatie: Utrecht

Ziet er op het oog netjes uit, km stand zegt niet alles. de ene auto heeft met 200k minder slijtage als de ander bij 50k. Ik heb zelf ook een 318i gehad van dit type (wel de sedan) en rijdt prima. Nadeel: maakt toch wat meer toeren op de snelweg als nieuwere types met 6-bak of turbo.
succes met kiezen, Hans
Joan
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 128
Lid geworden op: 03 okt 2010, 21:28
Type Auto: BMW 320i high excutieve
Locatie: zeeland

Bij de dealer is hij 4,000 waard bij particuliere tussen 2,350 tot 3.000 euro
Koerslijst ANWB en dan kenteken en kilometer stand invullen! :cool:

Naar het gezegde is : wat een gek er voor geef! :Hosanna:

Succes!
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16598
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Die lijsten zeggen helaas ook niet alles. Kijk eens rond op internet naar vergelijkbare auto's en hun vraagprijzen. Dat geeft je wel een goed beeld. :ja:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Aikinoodle007
Just getting started
Just getting started
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 jul 2013, 22:46
Type Auto: BMW E46 320d
Locatie: België
Contacteer:

rmoerkens schreef:Afgebladerde verf van 1 van de lm velgen, doffe koplampen en wat steenslag.

Iemand die hier nog iets zinnigs over kan roepen?
Ja, wat die koplampen betreft: die kan je altijd eens stevig polijsten om ze volledig weer helder te krijgen. Dus dat valt makkelijk te behelpen.

Die steenslag is uiteraard doodnormaal, zeker gezien het aantal kilometers. Het is ook een typische wagen om lange afstanden mee te doen (je bent natuurlijk niet zeker of het telkens autostrade kilometers geweest zijn). Maar in de bebouwde kom krijg je al niet te snel veel steenslag. Ook kan je dit wel wat behelpen door wat op te vullen met een speciaal lakstiftje en weer op te polieren. Zal wel nooit zijn zoals nieuw maar het is weer een stap in de goede richting.

Daarnaast is het gewoon een makkelijk te onderhouden kleur dus das dan ook weer een meevaller. Het interieur ziet er op het eerste zicht ook netjes uit (desnoods haal je daar eens een extractor door moest je kampen met nare geurtjes ofzo).

Motorisch is het natuurlijk altijd giswerk...
rmoerkens
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jul 2013, 22:00

Bedankt allemaal!

Wat zijn de kritieke punten die mij veel geld zouden kunnen kosten?

Ik neem wel iemand met verstand van autos mee om een 2e keer te kijken, maar die heeft niet specifiek kennis van BMW's. Het is de bedoeling dat de auto even op de brug gaat, zodat we ook even aan de onderkant kunnen kijken.

Alle tips zijn welkom!!

Gr. Remco
BmwSpijk
Just getting started
Just getting started
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 jan 2018, 19:32
Type Auto: bmw 320 executive sedan
Locatie: Spijkenisse

Hallo,

Weet iemand in de buurt van Spijkenisse of er een goed bedrijf is die doffe koplampen mooi kan krijgen?
Ik vind het zo armoedig gezicht. Ik heb al een klein stukje met commandant cleaner geprobeerd. Maar dat werkt niet.

Graag hoor ik watt van jullie!
Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

Kijk eens naar headlight conversions

Die doen van alles met koplampen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Alsjeblieft

En Commandant moet je sowieso niet meer gebruiken... dat gebruikte je in de jaren tachtig en negentig, toen er nog geen betere producten waren.
BmwSpijk
Just getting started
Just getting started
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 jan 2018, 19:32
Type Auto: bmw 320 executive sedan
Locatie: Spijkenisse

Okee dankje wel.
Ik zag ook nog een website van: serviceright-auto.nl staan.
Hier breng je je auto en 2 uur later heb je gepolijsten koplampen.
Plaats reactie

Terug naar “E21-E46: Showroom & Projecten”