325ti M Compact / Racingdiffs Sperdiff

Plaats hier de foto's van jouw BMW 3 serie van voor 2005
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Lexb3 schreef:De voorbumper moet er wel nog een keer af, even kijken waar de kier tussen bumper en voorschermen vandaan komt
008


Gebruikersavatar
Lexb3
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 jun 2016, 12:30
Type Auto: 325ti

Thnx voor de complimenten!!
Martin325i schreef:Staat er goed bij :ja:
Om het exterieur af te maken, zou je kunnen overwegen uitlaat sierstukken te plaatsen 008
Ik wil inderdaad nieuwe sierstukken plaatsen, deze afslijpen en dan een paar RVS stukken erop, ben nog niet helemaal thuis in de diameters, maar het mag wel wat groter dan deze.
Darudevampire schreef:Of eisenmann, had ik ook destijds :ja:

Zou nog wel witte zijknippers doen
Ik heb overwogen om een SuperSprint aan te schaffen, maar alle jazzes wàt een geld...
Ook ben ik er nou niet helemaal uit wat het oplevert om middendemper weg te halen, en/of de uitlaat te leeg te halen.
Ik wil uiteraard eerst weten wat t oplevert voordat ik wat ga doen, maar dat gaat natuurlijk niet :lol:

Zijpinkers is inderdaad nog een to do dingetje, en ik heb de koplampen matzwart gespoten, dit wil ik ook met de knipperlichten doen. Ik heb met de oude knippers geëxperimenteerd in de oven, dus die kan ik weggooien :mrgreen:
Weet iemand hoe ik deze open krijg? Ze zitten aan elkaar gelijmd ipv gekit...

ejt schreef:Die velgen zien er zeer goed uit. Dik, maar zeker in verhouding met de rest.
Je voorbumper hangt een beetje uit het lood. Of is dat gezichtsbedrog?
Klopt ja! Voorlopig laat ik het even zo, maar ik moet er nog wel een keer naar kijken. Zou eigenlijk de wielkuipen en geleiders nog een keer willen nalopen/vervangen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Martin325i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1051
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool

Darudevampire schreef:Of eisenmann, had ik ook destijds :ja:
Nog beter inderdaad :ja:
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Lexb3 schreef:Zijpinkers is inderdaad nog een to do dingetje, en ik heb de koplampen matzwart gespoten, dit wil ik ook met de knipperlichten doen. Ik heb met de oude knippers geëxperimenteerd in de oven, dus die kan ik weggooien :mrgreen:
Weet iemand hoe ik deze open krijg? Ze zitten aan elkaar gelijmd ipv gekit...
Je kunt ook voor de OEM witte variant gaan, is gelijk een set met de pinkers

Klik

(staat chrome, maar is helder wit)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lexb3
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 jun 2016, 12:30
Type Auto: 325ti

Wat ik nu heb is onderstaand. Het lijkt heel erg zo met de zon, maar gelukkig valt het niet op. Wel zou ik de pinker dus ook zwart willen spuiten zodat het overeen komt met de koplamp. Maar hoe krijg ik dit netjes open?

Dan bestel ik die zij knipperpinkers wel los.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Mooie upgrade naar M-sport uiterlijk en goede velgen eronder. :ja:

Allemaal heel subtiel, maar maakt zo'n Compact wel zoveel volwassener. :cool:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13925
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Middendemper weg geeft vaak resonantie in de auto en niet perse een mooier geluid. Einddemper upgrade is meestal voldoende.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Lexb3
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 jun 2016, 12:30
Type Auto: 325ti

Joop schreef:Mooie upgrade naar M-sport uiterlijk en goede velgen eronder. :ja:

Allemaal heel subtiel, maar maakt zo'n Compact wel zoveel volwassener. :cool:
Thnx!

Dutch79 schreef:Middendemper weg geeft vaak resonantie in de auto en niet perse een mooier geluid. Einddemper upgrade is meestal voldoende.
Hmm... Dus met de einddemper praktisch leeghalen ben ik er ook niet? :?: Is dat zelf een beetje te modificeren eigenlijk? Ik zit er eerlijk gezegd namelijk toch niet echt om te springen om daar geld uit te geven. De optie zou ik heel graag willen, maar heb het er gewoon niet voor over.

Ik heb me trouwens bezig gehouden met de knipperlichten, eerst geëxperimenteerd met de oude lampjes, mesje tussen glas en armatuur wipte ik zo het glas bij beide lampen eruit, ging verbazingwekkend makkelijk. Dus toen voor het echie met de knipperlichten die er nu inzitten, dat ging helaas niet.. En voordat ik dat glas in stukken breek heb ik er maar weer vanaf gezien. Voorlopig even geen zwarte knipperlichten nog..

Van 't weekend nog even wat telefoonfotootjes gemaakt en wat gekloot met de in-app features:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lexb3 op 07 jun 2017, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ejt
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 11495
Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
Type Auto: BMW

Lekker bommetje zo. :ja:
heden G21 330iA

2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Zeer stylish, complimenten :ja:
Gebruikersavatar
Martin325i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1051
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool

Mooie foto's :ja:
Gebruikersavatar
Lexb3
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 jun 2016, 12:30
Type Auto: 325ti

Thnx allen! 8)
Afbeelding
bmw120dm
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 286
Lid geworden op: 19 mei 2016, 16:55

nogmaals hij is mooi geworden!

normaal zal een compact mij niet doen opvallen, maar deze mag er zeker wezen ! vooral de angeleyes zijn een leuk detail :ja:
Gebruikersavatar
GKB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 514
Lid geworden op: 19 jan 2010, 10:49
Type Auto: E90 335xi lci
Locatie: Friesland

Ziet er echt goed uit.
Zo zie je maar. Een aantal persoonlijke aanpassingen maken het ineens een heel andere auto.

Nog wel een opmerking. Niet aan gedacht om het typenr. op de achterklep te verwijderen of laat je die bewust zitten.

mvrgr

Gerard
Gebruikersavatar
Lexb3
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 jun 2016, 12:30
Type Auto: 325ti

Bedankt heren!

@Gerard,

Ik heb altijd geroepen dat ik type badges nooit op mijn auto wil, tot het moment dat ik nu zelf "het dikste" model rij.
Vrijwel elke compact die ik zie rijden met een M pakket is een 316, dan wil ik graag laten zien dat de mijne dit niet is. :autotje spelen:


Iemand bekend met een uitlaat boer welke standaard uitlaten aanpast? Mijn plan is om de huidige demper zowel opties als op het geluid te modificeren, maar het mag niet teveel kosten. Ik weet dat ik ook naar nieuwe kan kijken, maar €700,- ben je dan sowieso wel kwijt. Hetzij een EPS, SuperSrint, Eisenmann etcetera. Het liefste zou ik met de huidige willen experimenteren, alleen zelf ermee aan de slag is een uitdaging gezien het dunne materiaal. Nieuwe eindtipjes lukt nog wel!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “E21-E46: Showroom & Projecten”