Mooi, zie er er beter uit dan het lichte hout. En alle panelen het patroon in dezelfde richting
In mijn coupe heb ik de zwart geborsteld alu wrap van 3M.
Darudevampire's E46 325CiAM [Afgeschreven]
- Martin325i
- VIP Driver
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
- Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Die had ik in de Z4 ook, is ook mooi
Patronen lopen door idd, behalve bij de selectorpook. Die is tegendraads
Patronen lopen door idd, behalve bij de selectorpook. Die is tegendraads
- Martin325i
- VIP Driver
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
- Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool
De pook was me niet opgevallen, bewust zo gedaan of foutje?
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Zou je beiden geloven?
Foutje, heb nog spul over dus binnenkort die even opnieuw doen. Is gelukkig het makkelijkste stuk
Foutje, heb nog spul over dus binnenkort die even opnieuw doen. Is gelukkig het makkelijkste stuk
- Martin325i
- VIP Driver
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
- Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool
hehe, was meer een retorische vraag, maar wist het niet 100% zeker
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Instrumentcluster Mod ook gedaan. Men neme;
- De OEM tellerbak van de auto zelf (1)
- Een tellerbak met OEM M3 naalden (2)
- Een tellerbak met OEM zwarte achtergrond (3)
- Witte SMD LED's (4)
- Tellerringen (5)
De spullen:
De M3 naalden (rest wordt weggegooid)
Openmaken OEM tellerbak (1) (Uitwisselen naalden (2), tachoschijf (3) en SMD LED's (4) en plaatsen tellerringen (5)):
OEM tellerbak (1) weer in elkaar zetten:
Terugplaatsen:
+5pk :
- De OEM tellerbak van de auto zelf (1)
- Een tellerbak met OEM M3 naalden (2)
- Een tellerbak met OEM zwarte achtergrond (3)
- Witte SMD LED's (4)
- Tellerringen (5)
De spullen:
De M3 naalden (rest wordt weggegooid)
Openmaken OEM tellerbak (1) (Uitwisselen naalden (2), tachoschijf (3) en SMD LED's (4) en plaatsen tellerringen (5)):
OEM tellerbak (1) weer in elkaar zetten:
Terugplaatsen:
+5pk :
- Martin325i
- VIP Driver
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
- Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool
Minstens +5pk
Maar mooie mod hoor, ziet er strak uit
Op naar de volgende.
Maar mooie mod hoor, ziet er strak uit
Op naar de volgende.
-
- VIP Driver
- Berichten: 619
- Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15
Gaaf
Hoe heb jij de naalden weer op de juiste plek gekregen?
Bij mij ben ik lang bezig geweest en ze zitten nog niet naar mijn zin
Ik kijk dan naar de cruisecontrol indicator en de naald en die liggen net niet in lijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoe heb jij de naalden weer op de juiste plek gekregen?
Bij mij ben ik lang bezig geweest en ze zitten nog niet naar mijn zin
Ik kijk dan naar de cruisecontrol indicator en de naald en die liggen net niet in lijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Ervaring voornamelijk, dit is het 5e cluster inmiddels.
Werkwijze:
De teller ligt voor je, het glas is gedemonteerd. Als je een willekeurige naald met de klok mee draait, dan zul je voelen dat deze op een gegeven moment niet verder wil. Als je deze nu terugdraait zul je voelen dat de naald ongeveer bij de nulstand ook niet verder wil, dit is de nulaanslag.
Zet alle naalden voorzichtig op de nulaanslag. Neem een papiertje en teken alle naalden af. Vervolgens kun je de naalden eraf wippen. Als je de nieuwe naalden erop zet, zorg er dan voor wanneer je ze op de as drukt dat ze ongeveer in de middenstand staan (12 uur) of hieroverheen. Naald aandrukken, niet te ver anders loopt deze aan op het tellervel. Nu de naald terugdraaien tot waar je deze hebt afgetekend (je zult voelen dat je dan door de nulaanslag heen moet draaien, dit is normaal)
Werkwijze:
De teller ligt voor je, het glas is gedemonteerd. Als je een willekeurige naald met de klok mee draait, dan zul je voelen dat deze op een gegeven moment niet verder wil. Als je deze nu terugdraait zul je voelen dat de naald ongeveer bij de nulstand ook niet verder wil, dit is de nulaanslag.
Zet alle naalden voorzichtig op de nulaanslag. Neem een papiertje en teken alle naalden af. Vervolgens kun je de naalden eraf wippen. Als je de nieuwe naalden erop zet, zorg er dan voor wanneer je ze op de as drukt dat ze ongeveer in de middenstand staan (12 uur) of hieroverheen. Naald aandrukken, niet te ver anders loopt deze aan op het tellervel. Nu de naald terugdraaien tot waar je deze hebt afgetekend (je zult voelen dat je dan door de nulaanslag heen moet draaien, dit is normaal)
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Spoilerlip zit er ook op. Huidige staat van de auto;
10 september staat de VANOS revisie op het programma, een technische mod i.p.v. alleen maar optisch
10 september staat de VANOS revisie op het programma, een technische mod i.p.v. alleen maar optisch