Thanks mannen, ben er ook erg blij mee.
Maar heb nu wel weer even een twijfel gevalletje...
F06 650i Gran Coupé M-Sport xDrive: Verkocht...
- PIR3lly
- VIP Driver
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 28 mar 2013, 16:06
- Type Auto: F82 M4 Competition
- Locatie: In de lucht...
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Nee, lekker op de Breyton's blijven rijden
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Yep, Breytons.
Maar bestaat er geen grille die alleen binnenin zwart is? Je zou ook de binnenkant kunnen laten spuiten/wrappen. Ben persoonlijk toch meer van de (overwegend) zwarte nieren.
Maar bestaat er geen grille die alleen binnenin zwart is? Je zou ook de binnenkant kunnen laten spuiten/wrappen. Ben persoonlijk toch meer van de (overwegend) zwarte nieren.
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Je verliest dan alle contrast IMO, net of er geen nieren in zitten (of ze kapot zijn)... Een mooiere optie zou dan zijn zoals destijds bij de OEM 6-cil E46's, gewoon de voorzijde van de spijlen chrome en de zijvlakken ervan zwart.Dutch79 schreef:Ben persoonlijk toch meer van de (overwegend) zwarte nieren.
Dan krijg je een beetje dit idee;
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Dat is inderdaad ook n middenweg/mogelijkheid.
- PIR3lly
- VIP Driver
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 28 mar 2013, 16:06
- Type Auto: F82 M4 Competition
- Locatie: In de lucht...
Dat is inderdaad ook mooi.
Maar niet echt gemakkelijk realiseerbaar.
Voorlopig laat ik het even zo.
En de breytons blijven ook, maar vind die 629 zeker niet slecht staan.
Maar niet echt gemakkelijk realiseerbaar.
Voorlopig laat ik het even zo.
En de breytons blijven ook, maar vind die 629 zeker niet slecht staan.
- Bonuskaart
- VIP Driver
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 24 apr 2016, 10:02
Die grille zou qua middenweg mooi zijn.
Goed dat de Breytons blijven. Die staan 'm goed. De 629's vind ik eigenlijk te lomp/pompeus en afbreuk doen aan de lijn van de auto.
Goed dat de Breytons blijven. Die staan 'm goed. De 629's vind ik eigenlijk te lomp/pompeus en afbreuk doen aan de lijn van de auto.
- Miggel88
- VIP Driver
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
- Type Auto: BMW M2 LCI
- Locatie: Limburg (BE)
Ik zou ook die breytons blijven houden Is echt een pareltje zoals je hem nu hebt.
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- BMW F87 M2 LCI > Showroom
BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
- Blue Raccoon
- VIP Driver
- Berichten: 2585
- Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56
De breytons staan hem goed
Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
- PIR3lly
- VIP Driver
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 28 mar 2013, 16:06
- Type Auto: F82 M4 Competition
- Locatie: In de lucht...
Hallo allemaal!
Even een tijdje weg geweest... kinderen nemen een hoop tijd in beslag...
Rij alweer 2,5 jaar naar volle tevredenheid met de 650.
Afgelopen weekend naar de "closed room" van de M850i Gran Coupé geweest. Wat een prachtige auto is dat zeg. Heeft mij wel het gevoel gegeven in een nieuwe versie van mijn 650i te zitten. Maar tegelijk ben ik er ook weer van bewust dat ik voorlopig nog even met mijn auto door wil (hoewel ik altijd nog af en toe verschllende sites in de gaten hou voor een mooie M3 of M5).
Om de komende jaartjes door te kunnen wil ik de achterkant van de auto iets aanpassen. Er komt binnenkort een carbon diffuser onder, welke ik bij ModNations gekocht heb.
Deze diffuser past met de standaard uitlaat stukken, maar mooier is natuurlijk 4x een ronde pijp. Daarom heb ik 4 carbon M performance eindstukken in bestelling staan.
Daar komt dan ook gelijk mijn vraag vandaan.
Ik wil de tips laten monteren, samen met een muffler delete (hou wel van een beetje extra geluid).
Daarom vroeg ik mij af of iemand een goede uitlaatspecialist kent, die dit voor mij kan uitvoeren? Liefst in omgeving Alphen a/d Rijn, maar het mag ook best wat verder zijn.
Even een tijdje weg geweest... kinderen nemen een hoop tijd in beslag...
Rij alweer 2,5 jaar naar volle tevredenheid met de 650.
Afgelopen weekend naar de "closed room" van de M850i Gran Coupé geweest. Wat een prachtige auto is dat zeg. Heeft mij wel het gevoel gegeven in een nieuwe versie van mijn 650i te zitten. Maar tegelijk ben ik er ook weer van bewust dat ik voorlopig nog even met mijn auto door wil (hoewel ik altijd nog af en toe verschllende sites in de gaten hou voor een mooie M3 of M5).
Om de komende jaartjes door te kunnen wil ik de achterkant van de auto iets aanpassen. Er komt binnenkort een carbon diffuser onder, welke ik bij ModNations gekocht heb.
Deze diffuser past met de standaard uitlaat stukken, maar mooier is natuurlijk 4x een ronde pijp. Daarom heb ik 4 carbon M performance eindstukken in bestelling staan.
Daar komt dan ook gelijk mijn vraag vandaan.
Ik wil de tips laten monteren, samen met een muffler delete (hou wel van een beetje extra geluid).
Daarom vroeg ik mij af of iemand een goede uitlaatspecialist kent, die dit voor mij kan uitvoeren? Liefst in omgeving Alphen a/d Rijn, maar het mag ook best wat verder zijn.
- RZA
- VIP Driver
- Berichten: 1288
- Lid geworden op: 01 nov 2018, 19:04
Crooke tuning heb ik zelf erg goede ervaringen mee (er zijn al heel veel van het forum langsgeweest daar). PM Performance is volgens mij ook goed.
Gave wagen heb je trouwens!
Gave wagen heb je trouwens!
G31 520i Sport Shadow Edition || M-Performance Power Kit || Bluestone || 2018
Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
Alfa Romeo 147 TS Veloce || Alfa Rosso || 2003
- Ray320
- VIP Driver
- Berichten: 2983
- Lid geworden op: 20 apr 2019, 17:52
- Type Auto: Een touring
Onwijs dikke wagen!
Bij mijn weten zit er niet echt een specialist in omgeving Alphen. Voor mijn Alfa ben ik destijds naar EPS geweest (220km rijden, naar Kiel-Windeweer ), leveren vakwerk. PM zit iets dichterbij.
Bij mijn weten zit er niet echt een specialist in omgeving Alphen. Voor mijn Alfa ben ik destijds naar EPS geweest (220km rijden, naar Kiel-Windeweer ), leveren vakwerk. PM zit iets dichterbij.
E91 320i
- PIR3lly
- VIP Driver
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 28 mar 2013, 16:06
- Type Auto: F82 M4 Competition
- Locatie: In de lucht...
Bedankt voor de tips!
Ik zal eens wat gaan bellen en schrijven om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen.
Ik zal eens wat gaan bellen en schrijven om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen.
- PIR3lly
- VIP Driver
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 28 mar 2013, 16:06
- Type Auto: F82 M4 Competition
- Locatie: In de lucht...
Lang weer niets gepost, maar inmiddels toch weer wat kleine updates.
In November 2019 zijn er andere uitlaat sierstukken onder gezet, samen met een nieuwe diffuser. Ook de einddempers zijn verwijderd. Uiteraard alles zo gemaakt zodat het weer gemakkelijk terug te zetten is naar origineel:
Het geluid is echt geweldig. Het leverde helaas wel wat resonantie (drone) op tussen 1700 en 2200 toeren. Dit hebben we verholpen door er J-pipes of drone pipes op te zetten. Helemaal resonantie vrij is het nog niet, maar er is zo prima mee te rijden.
Daarna is hij onder handen genomen bij Beek Auto Racing.
Standaard 472PK met 644Nm:
Daarna 556PK met 738Nm:
Echt een mooie verbetering. Niet te gek op koppel, maar wel erg goed te merken vanaf zo'n 2500 toeren. Hij trekt nu nog lekkerder door in het hogere toeren bereik.
In November 2019 zijn er andere uitlaat sierstukken onder gezet, samen met een nieuwe diffuser. Ook de einddempers zijn verwijderd. Uiteraard alles zo gemaakt zodat het weer gemakkelijk terug te zetten is naar origineel:
Het geluid is echt geweldig. Het leverde helaas wel wat resonantie (drone) op tussen 1700 en 2200 toeren. Dit hebben we verholpen door er J-pipes of drone pipes op te zetten. Helemaal resonantie vrij is het nog niet, maar er is zo prima mee te rijden.
Daarna is hij onder handen genomen bij Beek Auto Racing.
Standaard 472PK met 644Nm:
Daarna 556PK met 738Nm:
Echt een mooie verbetering. Niet te gek op koppel, maar wel erg goed te merken vanaf zo'n 2500 toeren. Hij trekt nu nog lekkerder door in het hogere toeren bereik.