My First M! For sale!

Voor alle overige (BMW) Modellen buiten de 1, 2, 3, 4, 5, M en Z serie
Gesloten
angel335
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4221
Lid geworden op: 03 feb 2011, 21:22
Locatie: prov. utrecht

8-0 :Klappen: :Klappen:


F10 535IX
Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

highperformance schreef:Audioupgrade??????? Hoe is het? Met 420 paardjes en 335i PP uitlaat heb je geeneens audio nodig man....
Geen Audio upgrade.........een Audi upgrade, met Milltek uitlaat, dan geen radio meer nodig :Dubbel:
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Peet schreef:
highperformance schreef:Audioupgrade??????? Hoe is het? Met 420 paardjes en 335i PP uitlaat heb je geeneens audio nodig man....
Geen Audio upgrade.........een Audi upgrade, met Milltek uitlaat, dan geen radio meer nodig :Dubbel:
Oh.... echt zo'n typische Auditroll in een echte autotopic bij gebrek aan eigen omgeving. Maakt niet uit. Wij halen voor niemand de neus op, zelfs niet voor zo'n rechtuitwagentje..... Milltek lees ik, hebben ze bij de VAG geen eigen Performance produkten? :mrgreen:
Gebruikersavatar
ibinco
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 3484
Lid geworden op: 15 sep 2010, 11:48
Type Auto: BMW I/\/\

Yes fanboy catfight! I like :D
Mikie
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 5795
Lid geworden op: 21 feb 2011, 23:22
Type Auto: BMW 120D
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Nicke90bmw schreef:
ibinco schreef:Zo, Lange tijd sinds mijn laatste mod.

Wat denken jullie... 420 pk of audio upgrade :D ???
Uh........... Wat voor retorische vraag is dat.....?!??!?!?!?!!?!

420pk!!!!! :ja:
+1 :Hammertime: :Hammertime: :Hammertime:
Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

highperformance schreef:
Oh.... echt zo'n typische Auditroll in een echte autotopic bij gebrek aan eigen omgeving. Maakt niet uit. Wij halen voor niemand de neus op, zelfs niet voor zo'n rechtuitwagentje..... Milltek lees ik, hebben ze bij de VAG geen eigen Performance produkten? :mrgreen:
Put your money were your mouth is :fylol:
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Peet schreef:
highperformance schreef:
Oh.... echt zo'n typische Auditroll in een echte autotopic bij gebrek aan eigen omgeving. Maakt niet uit. Wij halen voor niemand de neus op, zelfs niet voor zo'n rechtuitwagentje..... Milltek lees ik, hebben ze bij de VAG geen eigen Performance produkten? :mrgreen:
Put your money were your mouth is :fylol:
Heb ik gedaan, ik heb Premium Performance produkt van dé sportautofabrikant uit Duitsland. Dé sportautofabriant ingezet in 1966 met de 1600-2, de eerste familie sportsedan. GTI...pffff dat was de Touring 2002 Tii al met 130 pk en 1040 kg. Maar ja, bescheiden als BMW laat je de VAG'ers doen alsof zij de grondlegger zijn. Daar straalt de rust van uit die alleen een serieuze sportautofabrikant kan uitstralen. Je hoeft je niet met woorden te bewijzen, dat gebeurt door daden.....
Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

highperformance schreef:
Heb ik gedaan, ik heb Premium Performance produkt van dé sportautofabrikant uit Duitsland. Dé sportautofabriant ingezet in 1966 met de 1600-2, de eerste familie sportsedan. GTI...pffff dat was de Touring 2002 Tii al met 130 pk en 1040 kg. Maar ja, bescheiden als BMW laat je de VAG'ers doen alsof zij de grondlegger zijn. Daar straalt de rust van uit die alleen een serieuze sportautofabrikant kan uitstralen. Je hoeft je niet met woorden te bewijzen, dat gebeurt door daden.....
Al is de babbel nog zo snel................ :Klappen:
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Peet schreef:
highperformance schreef:
Heb ik gedaan, ik heb Premium Performance produkt van dé sportautofabrikant uit Duitsland. Dé sportautofabriant ingezet in 1966 met de 1600-2, de eerste familie sportsedan. GTI...pffff dat was de Touring 2002 Tii al met 130 pk en 1040 kg. Maar ja, bescheiden als BMW laat je de VAG'ers doen alsof zij de grondlegger zijn. Daar straalt de rust van uit die alleen een serieuze sportautofabrikant kan uitstralen. Je hoeft je niet met woorden te bewijzen, dat gebeurt door daden.....
Al is de babbel nog zo snel................ :Klappen:
Met een beetje rijvaardigheid....... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jesper
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 3206
Lid geworden op: 15 feb 2011, 11:58

WOW, Harold hij staat er weer top bij! Ook dat hout is zéér nice!!! :Klappen: :Klappen: :In love: :In love: :In love:

BTW, die 'jaap' in m'n ruit, was eerst klein, maar snelheid + wasstraat hielpen niet écht mee :mrgreen:
"Burn rubber, not your soul!" "It's not about being fast, it's about being faster!"
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Jesper schreef:WOW, Harold hij staat er weer top bij! Ook dat hout is zéér nice!!! :Klappen: :Klappen: :In love: :In love: :In love:

BTW, die 'jaap' in m'n ruit, was eerst klein, maar snelheid + wasstraat hielpen niet écht mee :mrgreen:
Zo, waren die gasten van de wasstraat niet boos toen je er weer uitreed?
Gebruikersavatar
Jesper
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 3206
Lid geworden op: 15 feb 2011, 11:58

highperformance schreef:
Jesper schreef:WOW, Harold hij staat er weer top bij! Ook dat hout is zéér nice!!! :Klappen: :Klappen: :In love: :In love: :In love:

BTW, die 'jaap' in m'n ruit, was eerst klein, maar snelheid + wasstraat hielpen niet écht mee :mrgreen:
Zo, waren die gasten van de wasstraat niet boos toen je er weer uitreed?
Neuh, ken ze goed :mrgreen:
"Burn rubber, not your soul!" "It's not about being fast, it's about being faster!"
delile92
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jun 2012, 20:31
Type Auto: bmw e92

hallo ik zou graag willen weten waar je je automaat facelift pookknop gekocht heb want origineel voor de e9 bestaat niet mvg
BMW E92 saffire black
145kw 197pk word nog gechip tuned
Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

delile92 schreef:hallo ik zou graag willen weten waar je je automaat facelift pookknop gekocht heb want origineel voor de e9 bestaat niet mvg
Volgens mij snap ik m niet helemaal? hij heeft geen face lift pookknop gekocht, word zo geleverd hoor :mrgreen:
Gebruikersavatar
ibinco
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 3484
Lid geworden op: 15 sep 2010, 11:48
Type Auto: BMW I/\/\

Peet schreef:
delile92 schreef:hallo ik zou graag willen weten waar je je automaat facelift pookknop gekocht heb want origineel voor de e9 bestaat niet mvg
Volgens mij snap ik m niet helemaal? hij heeft geen face lift pookknop gekocht, word zo geleverd hoor :mrgreen:
:Dubbel: :Dubbel: wat een intro jonguh. 001 effe ontopic. Ik heb een echte DCT bak.
Gesloten

Terug naar “Overige Modellen: Showroom & Projecten”