Bmw x6 digitale dashboard

Voor alle overige (BMW) Modellen buiten de 1, 2, 3, 4, 5, M en Z serie
Plaats reactie
Jess123
Just getting started
Just getting started
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2016, 20:40

Hallo iedereen. Ik ben nieuw op dit forum, dus ik hoop dat ik goed zit 001

Ik ben van plan om een BMW x6 te importeren uit Duitsland. Heb momenteel ook al contact met een BMW dealer, dus ik hoop zo snel mogelijk een deal te sluiten. Het vervelende is dat ik totaal geen verstand heb van auto's en ook niemand om mij heen heb waar ik met mijn vragen terecht kan. Het zit dus zo, de auto waar ik momenteel mee bezig ben heeft gewoon de reguliere dashboard. Ik weet dat er ook digitale dashboards zijn voor BMW (vind ik helemaal geweldig!). Ik dacht in eerste instantie dat zo een digitale dashboard gewoon bij de model hoorde, bleek dus een extra optie te zijn. Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen, hoe dat precies in elkaar zit en waar je zo een digitale dashboard kan laten plaatsen? Ik neem aan gewoon bij een BWM dealer? Ik heb echt mijn best gedaan om erachter te komen, maar veel wijzer ben ik gewoon niet geworden. Het enige wat ik op het internet heb gevonden is '6wb' maar verder heb ik nog steeds geen idee. Is er iemand die er iets meer verstand van heeft?


NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Hallo

Bedoel je head up display (HUD)
Of de navigatie?

Ook gaarne ff modeljaar en uitvoering zeggen
Jess123
Just getting started
Just getting started
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2016, 20:40

Modeljaar 2015 en Bmw x6 xdrive50i, M sportpakket. Ik bedoel niet de navigatie, dus dan zal het HUD wel zijn
Gebruikersavatar
laserQ
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 857
Lid geworden op: 12 okt 2012, 17:56
Type Auto: F32 430i 2018
Locatie: Utrecht

ik denk ook niet dat Jess de HUD bedoeld. De HUD projecteert een aantal gegevens op de voorruit. Jess bedoeld de optie 6wb, dat zijn de digitale tellers. Dit is dus een af fabriek optie, geen idee of dat je dit later kan inbouwen. Dan zou ik eens zoeken op 6wb retrofit (al zal het niet goedkoop zijn).

Zoals te zien in dit filmpje
BMW historie: e90 318d 2008, f20 118d 2015
Overige auto historie: Renault 5, Mazda 323, VW Polo, Peugeot 206, Renault Laguna, VW Polo sedan, Alfa 147, Alfa 159, Alfa 156, Alfa Mito
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Zijn wel wat topics op internet omdat om te bouwen maar dat is geen paar honderd euries maar eerder paar duizend...
Jess123
Just getting started
Just getting started
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2016, 20:40

laserQ schreef:ik denk ook niet dat Jess de HUD bedoeld. De HUD projecteert een aantal gegevens op de voorruit. Jess bedoeld de optie 6wb, dat zijn de digitale tellers. Dit is dus een af fabriek optie, geen idee of dat je dit later kan inbouwen. Dan zou ik eens zoeken op 6wb retrofit (al zal het niet goedkoop zijn).

Zoals te zien in dit filmpje
Dit bedoel ik indd :ja:
Jess123
Just getting started
Just getting started
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2016, 20:40

dannyvdberg schreef:Zijn wel wat topics op internet omdat om te bouwen maar dat is geen paar honderd euries maar eerder paar duizend...
Helaas kan ik dat niet zelf :lol:
Gebruikersavatar
Giovanni21
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 602
Lid geworden op: 15 mar 2015, 23:16
Type Auto: BMW E90 325i
Locatie: Den Haag

mooie optie!

Ben je uiteindelijk niet goedkoper als je een exemplaar zoekt die deze optie al erop heeft zitten?
Minder kopzorgen... Waarschijnlijk nu niet in het aanbod. Als je geen haast hebt, zou ik nog even verder kijken.
BMW E90 325i Check my Ride 8)

- Een auto is meer dan een vervoersmiddel alleen -
Jess123
Just getting started
Just getting started
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mei 2016, 20:40

Giovanni21 schreef:mooie optie!

Ben je uiteindelijk niet goedkoper als je een exemplaar zoekt die deze optie al erop heeft zitten?
Minder kopzorgen... Waarschijnlijk nu niet in het aanbod. Als je geen haast hebt, zou ik nog even verder kijken.
Ik denk inderdaad ook dat ik toch maar verder ga zoeken :(
Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1047
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Als je het over een F model X6 hebt dan kan ik die wel voor je achteraf er in bouwen.
Freelance Java Software Engineer
Plaats reactie

Terug naar “Overige Modellen: Technisch/Vragen/Onderhoud”