7 serie gedeelte

Voor alle overige (BMW) Modellen buiten de 1, 2, 3, 4, 5, M en Z serie
Plaats reactie
Lippie
Just getting started
Just getting started
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jul 2017, 15:07

Eigenlijk een vraag voor onder de forumleden. Ik rij zelf een E65 730i van 2003 en er zijn een aantal dingetjes die ik wil weten en of repareren. Nou mis ik persoonlijk de kennis en ervaring hiervoor en ik dacht op diverse forums wel kennis op te kunnen doen maar daar ontbreekt het meestal aan informatie. Is het zo dat de 7 serie rijder gewoon naar de garage gaat/moet of rijden er geen hobbyisten in een 7 serie? Hoe denken jullie hierover?


mrpeb
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2017, 11:38

Mijn ervaring is dat er weinig sleutelaars onder de 7 serie E65 zijn te vinden. Sinds kort ben ik weer terug op het bmw nest E65 en ben nu bezig om software te verzamelen en informatie zodat ik niet meer van de dealer afhankelijk ben met m'n vorige auto's heb ik dit ook gedaan en daarmee niet alleen veel bespaard maar daarmee ook de auto ingesteld zoals ik hem wilde hebben. Nu noodgedwongen naar de dealer voor een software glitch omdat ik zelf de software nog niet heb.
Inmiddels al wel veel informatie verzameld ook veel uit USA aangezien daar erg veel van dit model rijden en er ook veel hobbyisten zijn met veel goede informatie.
groet
paul
Plaats reactie

Terug naar “Overige Modellen: Technisch/Vragen/Onderhoud”