X3 ellende

Voor alle overige (BMW) Modellen buiten de 1, 2, 3, 4, 5, M en Z serie
Gesloten
X3thehaque
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2017, 20:44

Beste leden, ik zit met een probleempje wat intussen een duur probleem wordt. Lang verhaal kort : de BMW verloor koelvloeistof, er zijn vier testen gedaan, op druk zetten twee maal en de test op de olievuldop met de vloeistof twee maal. Geen detecteerbare lekken .
Conclusie , koppakking.....ik heb een garage gevonden die er zin in had, ben mijn auto 7 weken kwijt geweest.......door Corona van de eigenaar, overlijden van zijn schoonmoeder in Turkije etc.
Bij het ophalen van de auto brandde het motormanagement lampje, de schade was inmiddels 1100 euries, Volgens de garagehouder was dat een reset probleempje, uitgelezen later : code P0015
Ik had intussen geen vertrouwen meer in de beste man, de bmw reed behoorlijk maar mist de pit die hij voor de ingreep wel had, er is mee te rijden maar het lijkt wel een 1.5 motor
Inmiddels staat hij in wateringen bij de bmw dealer die de ondankbare taak heeft gekregen om de oorzaak op te sporen,
De motor staat goed op tijd, en er wordt vandaag een onderdeel aan de nokkenas vervangen ivm oliedrukmeter voor de vanos kosten gaan al naar de 1500.......zonder garantie tot een oplossing
Lang verhaal, maar heeft iemand een idee waar het in zou kunnen zitten, de auto reed super voor dit alles
Alvast bedankt, groeten uit Den Haag44

Beste,

graag jezelf voorstellen op het
forum, alvorens berichten te plaatsen.

Voorstellen kan hier: viewforum.php?f=1

Bedankt voor de medewerking :ja:
-Moderator Team


Gesloten

Terug naar “Overige Modellen: Technisch/Vragen/Onderhoud”