Alarm klasse 3? e90 2007 Hoe testen/achterhalen?

Auto Elektronica, Navigatie, Carkits, Bluetooth, Track&Trace.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jashar
Just getting started
Just getting started
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 apr 2014, 20:39

topic mag verwijderd worden. geen idee of ik dit zelf kan? niet gevonden
Laatst gewijzigd door Jashar op 25 jun 2014, 02:15, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
dubro
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 117
Lid geworden op: 11 apr 2013, 18:38
Locatie: Overal en nergens

Hallo,

Een alarm kan je gewoon laten keuren bij een SCM station, pas nog laten doen, kost 25 euro. Als het goed is staat er ook een nummer op je certificaat en met dit nummer moet het mogelijk zijn te achterhalen wat je eigenlijk ingebouwd zit. kijk hier eens, http://www.kiwa.nl/scm/voertuigbeveilig ... gtype=1043" onclick="window.open(this.href);return false;

Succes
“Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan.”
versendaal
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 aug 2013, 14:36
Type Auto: E91 335d high exec. m-pak.

Een origineel bmw alarm is zichtbaar door het rode lampje in de binnenspiegel.
Als er een aftermarket alarm in zit, ramen open zetten, auto op slot en een arm naar binnen steken?
Sowieso vraagt de verzekeringsmaatschappij vaak een officieel jaarlijkse scm keuring.
E91 335d high exec. m-pak.
Gebruikersavatar
Jashar
Just getting started
Just getting started
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 apr 2014, 20:39

dubro schreef:Hallo,

Een alarm kan je gewoon laten keuren bij een SCM station, pas nog laten doen, kost 25 euro. Als het goed is staat er ook een nummer op je certificaat en met dit nummer moet het mogelijk zijn te achterhalen wat je eigenlijk ingebouwd zit. kijk hier eens, http://www.kiwa.nl/scm/voertuigbeveilig ... gtype=1043" onclick="window.open(this.href);return false;

Succes
Oke oke, dan ga ik vd week even langs. Ja certificaat heb ik. Staat alarm klasse 3 op. Echter staat op de certificaat wel "afgemeld op .... 2008 " geen idee wat dat inhoud? Hellingproef werkt wel gewoon. Heb begrepen dat dit bij de alarmklasse 3 inbegrepen is.

Hij is er later ingebouwd dus geen lampje. Ook heb ik ramen open gezet. Arm naar binnen gestoken. Werkte overigens niet. Heel raar

Thanks! :ja:
Gebruikersavatar
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2170
Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
Type Auto: BMW M2 LCI
Locatie: Limburg (BE)

versendaal schreef:Een origineel bmw alarm is zichtbaar door het rode lampje in de binnenspiegel.
Klopt is bij mijn klasse 3 ook :).

Wat je nog kan testen: Motorkap hendel intrekken zodat de motorkap van het slot gaat, vervolgens auto afsluiten, en daarna meteen je motorkap openen. Bij mij gaat het alarm dan af.
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
Gebruikersavatar
Jashar
Just getting started
Just getting started
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 apr 2014, 20:39

Miggel88 schreef:
versendaal schreef:Een origineel bmw alarm is zichtbaar door het rode lampje in de binnenspiegel.
Klopt is bij mijn klasse 3 ook :).

Wat je nog kan testen: Motorkap hendel intrekken zodat de motorkap van het slot gaat, vervolgens auto afsluiten, en daarna meteen je motorkap openen. Bij mij gaat het alarm dan af.
Oke oke, ook dat het alarm niet afgaat bij arm naar binnen steken? Welke beveiliging heeft de auto dan? haha. Ik ga dat eens proberen idd! Bedankt!


Mvg
versendaal
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 aug 2013, 14:36
Type Auto: E91 335d high exec. m-pak.

Jashar schreef:
Miggel88 schreef:
versendaal schreef:Een origineel bmw alarm is zichtbaar door het rode lampje in de binnenspiegel.
Klopt is bij mijn klasse 3 ook :).

Wat je nog kan testen: Motorkap hendel intrekken zodat de motorkap van het slot gaat, vervolgens auto afsluiten, en daarna meteen je motorkap openen. Bij mij gaat het alarm dan af.
Oke oke, ook dat het alarm niet afgaat bij arm naar binnen steken? Welke beveiliging heeft de auto dan? haha. Ik ga dat eens proberen idd! Bedankt!


Mvg
Te weinig. :)
In het verleden heb ik ook nog wel eens een scm certificaat gezien bij een klasse 1 startonderbreker.
E91 335d high exec. m-pak.
Plaats reactie

Terug naar “Fleetaccess”