Een dagje Fleetaccess - Stinger / SCM Klasse 5 uitbreiding

Auto Elektronica, Navigatie, Carkits, Bluetooth, Track&Trace.
Ray
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1266
Lid geworden op: 04 okt 2012, 01:38
Type Auto: F31 320iA HE M-Sport
Locatie: Omgeving Breda

highperformance schreef:Gaat idd ver dit. In de zin van gadget hebbedingen kan ik me het goed voorstellen. Maar als ik € 100 per jaar aan snelheidsovertredingen heb is het veel. Dus noodzakelijk is het verre van.
verder dan remapping, veerpootbrug, scoops, verlaging, scangauge, akrapovic/eisenman, etc ... :shock: :mrgreen:

Grtz,
Ray


My F31 320iA M HE | Every day - Bimmer day :mrgreen:
Gebruikersavatar
BartHimself
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 854
Lid geworden op: 18 aug 2012, 13:42
Type Auto: F30, 320dA M-sport
Locatie: Best vaak thuis

Ik sta er wel van te kijken dat ze zoveel werk hebben gehad met het inbouwen van de Stinger. Bij mijn auto waren ze er in een paar uurtjes mee klaar en is de bumper niet verwijderd.
De hele ' operatie' is uitgevoerd door de niertjes te verwijderen. Een soort van ' kijkoperatie' dus.
Ik discussieer nooit, ik probeer uit te leggen waarom ik gelijk heb.
Ray
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1266
Lid geworden op: 04 okt 2012, 01:38
Type Auto: F31 320iA HE M-Sport
Locatie: Omgeving Breda

BartHimself schreef:Ik sta er wel van te kijken dat ze zoveel werk hebben gehad met het inbouwen van de Stinger. Bij mijn auto waren ze er in een paar uurtjes mee klaar en is de bumper niet verwijderd.
De hele ' operatie' is uitgevoerd door de niertjes te verwijderen. Een soort van ' kijkoperatie' dus.
Ik heb voor Lasershield van Stinger gekozen en dan voor drie front square lasers. De laser kon op zich wel in de grille maar de dekking van de koplampen was dan onvolledig. Het punt waar ze je op aanlaseren wil je uiteraard optimaal gedekt hebben. De AL G9 heeft Fleetaccess niet in het assortiment. :wink:

Grtz,
Ray
My F31 320iA M HE | Every day - Bimmer day :mrgreen:
Gebruikersavatar
BartHimself
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 854
Lid geworden op: 18 aug 2012, 13:42
Type Auto: F30, 320dA M-sport
Locatie: Best vaak thuis

Klopt, je kunt het af met 1 Alg9, maar je red het niet met 1 stinger laser. Maar is 3 niet wat veel?
Ik discussieer nooit, ik probeer uit te leggen waarom ik gelijk heb.
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Ray schreef:
highperformance schreef:Gaat idd ver dit. In de zin van gadget hebbedingen kan ik me het goed voorstellen. Maar als ik € 100 per jaar aan snelheidsovertredingen heb is het veel. Dus noodzakelijk is het verre van.
verder dan remapping, veerpootbrug, scoops, verlaging, scangauge, akrapovic/eisenman, etc ... :shock: :mrgreen:

Grtz,
Ray
Oh, maar dat zijn allemaal functionele mods, dus die zijn logisch :Dubbel:
Ray
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1266
Lid geworden op: 04 okt 2012, 01:38
Type Auto: F31 320iA HE M-Sport
Locatie: Omgeving Breda

highperformance schreef:Oh, maar dat zijn allemaal functionele mods, dus die zijn logisch :Dubbel:
Tuurlijk ... Hoe kan ik dat nou toch over het hoofd zien :Dubbel:

Grtz,
Ray
My F31 320iA M HE | Every day - Bimmer day :mrgreen:
Acidfever
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1386
Lid geworden op: 12 aug 2010, 16:30
Type Auto: E90 330dA, Beek remap 274PK/630Nm
Locatie: Omgeving Rotterdam

Michiel schreef:Ik ben dat als ik dat ding heb, nog harder ga rijden en dat er dan ineens een auto in burger achter je zit.... Oops...
Dat heb ik dus ook. Een flitser of laser actie heb je vrij snel door maar onlangs had ik die motoragent toch echt over het hoofd gezien en daar gaat je Stinger je niet bij helpen.......

Boetes van flitsers/lasers zijn allemaal te overzien geweest (allemaal onder de 85euro) maar aangehouden worden kostte toch echt 400+ euro.
E90 330D automaat
Ray
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1266
Lid geworden op: 04 okt 2012, 01:38
Type Auto: F31 320iA HE M-Sport
Locatie: Omgeving Breda

Acidfever schreef:
Michiel schreef:Ik ben dat als ik dat ding heb, nog harder ga rijden en dat er dan ineens een auto in burger achter je zit.... Oops...
Dat heb ik dus ook. Een flitser of laser actie heb je vrij snel door maar onlangs had ik die motoragent toch echt over het hoofd gezien en daar gaat je Stinger je niet bij helpen.......

Boetes van flitsers/lasers zijn allemaal te overzien geweest (allemaal onder de 85euro) maar aangehouden worden kostte toch echt 400+ euro.
True ... het blijft oppassen geblazen en..... Gents zekerheid bestaat natuurlijk nergens :wink:
Het is geld dat zonder meer .. maar je kan hem weer meenemen naar de volgende auto

Grtz,
Ray
My F31 320iA M HE | Every day - Bimmer day :mrgreen:
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

Wat is nou de beste laser bescherming: Lasers van Stinger zelf, Al g9 of Target laser track?
Zit zelf te denken om toch voor die van stinger te gaan, geen extra knopjes in de auto etc..
Heb de laser track nog liggen splinternieuw..
Alpina B5 Biturbo
Gebruikersavatar
BartHimself
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 854
Lid geworden op: 18 aug 2012, 13:42
Type Auto: F30, 320dA M-sport
Locatie: Best vaak thuis

Laser track ken ik niet. Om met de Stingers goed beschermd te zijn, heb je er aan de voorkant in elk geval 2 of 3 nodig. De ALG9 kan het aan de voorkant af met 1; althans voor een 3-serie en kleiner.

De Stingers werken alleen in combinatie met een Card, een DSI of een VIP. De ALG9 werkt ook 'stand alone' .
Ik discussieer nooit, ik probeer uit te leggen waarom ik gelijk heb.
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

Wordt er achterin niks gemonteerd dan? Ze staan met regelmaat op een viaduct te schieten, dan wordt er dus achterop gemeten....
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Gebruikersavatar
BartHimself
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 854
Lid geworden op: 18 aug 2012, 13:42
Type Auto: F30, 320dA M-sport
Locatie: Best vaak thuis

Jawel, achterin uiteraard ook 1. Overigens staan ze op viaducten ook nagenoeg altijd op de voorkant te laseren. De morormuizen staan dan achter het viaduct uit het zicht.
Ik discussieer nooit, ik probeer uit te leggen waarom ik gelijk heb.
Mikie
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 5795
Lid geworden op: 21 feb 2011, 23:22
Type Auto: BMW 120D
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Folkert schreef:Wat is nou de beste laser bescherming: Lasers van Stinger zelf, Al g9 of Target laser track?
Zit zelf te denken om toch voor die van stinger te gaan, geen extra knopjes in de auto etc..
Heb de laser track nog liggen splinternieuw..
folkert,

ik heb me er onlangs even in verdiept.

Het voordeel van het stinger laser shield is dat je deze via de stinger dsi kan bedienen. Hierbij kan je ook nog eens instellen dat als je gelaserd wordt dat het shield na enkele seconden weer uitschakeld zodat oom agent wel een goede meeting kan doen en dus niet het vermoeden krijgt van een shield. Je mag immers geen ambtenaar opzettelijk belemmeren in zijn werkzaamheden....

dus als je gelaserd wordt gaat het shield na (bijvoorbeeld) 4 seconden weer uit zodat je 4 seconden hebt om te remmen.

stand alone systemen zoals bart aangeeft moet je handmatig uit zetten.
Gebruikersavatar
BartHimself
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 854
Lid geworden op: 18 aug 2012, 13:42
Type Auto: F30, 320dA M-sport
Locatie: Best vaak thuis

Dat klopt. Vandaar dat je bij het gebruik van een AL G9 er altijd voor moet zorgen dat je bij de schakelaar kunt komen. Overigens is de AL G9 niet illegaal; het is een heuse parkeersensor en die mag je gewoon hebben :wink:
Ik discussieer nooit, ik probeer uit te leggen waarom ik gelijk heb.
Ray
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1266
Lid geworden op: 04 okt 2012, 01:38
Type Auto: F31 320iA HE M-Sport
Locatie: Omgeving Breda

Be Warned !!

Ze hebben sinds vorige week in gebruik een nieuwe laser die nog niet gedetecteerd kan worden !! :shock:

Grtz,
Ray
My F31 320iA M HE | Every day - Bimmer day :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Fleetaccess”