330e mSport aplineweissss besteld. > GESTOLEN > GEVONDEN!!

Plaats hier de foto's van jouw BMW F3x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Adibo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 207
Lid geworden op: 30 apr 2013, 22:48
Locatie: Brabant

Miez schreef:Is het al vrijdag? :lol:
:nou:


Miez
Just getting started
Just getting started
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 nov 2016, 10:20
Type Auto: F30 330e

Veel plezier morgen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Adibo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 207
Lid geworden op: 30 apr 2013, 22:48
Locatie: Brabant

Miez schreef:Veel plezier morgen!Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tnx!

:welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adibo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 207
Lid geworden op: 30 apr 2013, 22:48
Locatie: Brabant

Ik vraag me af waarom ze nieuwe BMW's leveren met de oude kaarten, blijkt dat er nu al een nieuwe versie er is. Ik heb nu 2016.01 en er is nieuwe 2016.02 met 15.6 Gb aan kaarten :shock:

Ik heb overigens wel nu al 2 irritante minpunten:

1. Je kan de batterij niet laden tijdens het rijden in manueel, moet op D staan. Dan pas kun je schakelen tussen, MIx, volledig E of Sparen. Dus krijgt je ook meteen start/stop gratis en voor nix erbij :nee:

2. Bij starten zit ie altijd in z'n E. Ik wil graag motor horen. Dat kan, tikje naar links dus manueel en motor start maar zou graag ook in z'n P motor willen horen. Ik heb overigens wel gemerkt als je in P zit en je geeft gas gaat de motor wel voor 5 seconden aan :?

Ik ben wel blij verrast met de klimaat bediening die je via app kan starten en nagenoeg meteen warme lucht. Vooral nu met de koude dagen is het handig.

Maar verder WAT EEN HEERLIJKE BENZINEslurper :ja:
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Raar verhaal is dat inderdaad.. Het updaten van de kaart gaat tegenwoordig automatisch met de nieuwe NBT_EVO maar terwijl overal al 2017-1 beschikbaar is moeten wij het inderdaad doen met een oudere versie..
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Klopt vind het een vaag verhaal, de 330e van mijn ouders met automatische kaartupdate heeft ook nogsteeds geen 2017 kaart.
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
RoaldH
Just getting started
Just getting started
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 nov 2016, 14:55

Adibo schreef:Ik vraag me af waarom ze nieuwe BMW's leveren met de oude kaarten, blijkt dat er nu al een nieuwe versie er is. Ik heb nu 2016.01 en er is nieuwe 2016.02 met 15.6 Gb aan kaarten :shock:

Ik heb overigens wel nu al 2 irritante minpunten:

1. Je kan de batterij niet laden tijdens het rijden in manueel, moet op D staan. Dan pas kun je schakelen tussen, MIx, volledig E of Sparen. Dus krijgt je ook meteen start/stop gratis en voor nix erbij :nee:

2. Bij starten zit ie altijd in z'n E. Ik wil graag motor horen. Dat kan, tikje naar links dus manueel en motor start maar zou graag ook in z'n P motor willen horen. Ik heb overigens wel gemerkt als je in P zit en je geeft gas gaat de motor wel voor 5 seconden aan :?

Ik ben wel blij verrast met de klimaat bediening die je via app kan starten en nagenoeg meteen warme lucht. Vooral nu met de koude dagen is het handig.

Maar verder WAT EEN HEERLIJKE BENZINEslurper :ja:
Je kan in de sportstand wel laden. Dan zie je het accu percentage stijgen van 4% naar ongeveer 25%.
Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

Lekker interieurtje zeg :ja:
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
Gebruikersavatar
Adibo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 207
Lid geworden op: 30 apr 2013, 22:48
Locatie: Brabant

RoaldH schreef: Je kan in de sportstand wel laden. Dan zie je het accu percentage stijgen van 4% naar ongeveer 25%.
Ok, dus je kan wel laden maar je ziet niet dat ie aan het laden is.

Als je in D bent kun je van modus wisselen. Zet je die in D op Sport en dan Spaar dan zie je in het schermpje dat ie aan het sparen is.

ps. Update van de kaarten is na 2 uur gelukt! Tip: zet de uitgepakte bestanden niet in een eigen gemaakte map maar in het hoofdmap van je usb! Anders wordt ie niet herkend.
Gebruikersavatar
RoaldH
Just getting started
Just getting started
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 nov 2016, 14:55

Adibo schreef:
RoaldH schreef: Je kan in de sportstand wel laden. Dan zie je het accu percentage stijgen van 4% naar ongeveer 25%.
Ok, dus je kan wel laden maar je ziet niet dat ie aan het laden is.

Als je in D bent kun je van modus wisselen. Zet je die in D op Sport en dan Spaar dan zie je in het schermpje dat ie aan het sparen is.

ps. Update van de kaarten is na 2 uur gelukt! Tip: zet de uitgepakte bestanden niet in een eigen gemaakte map maar in het hoofdmap van je usb! Anders wordt ie niet herkend.
:ja:

Ik moet trouwens ook nog updaten. Bedankt voor de tip!
Gebruikersavatar
Adibo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 207
Lid geworden op: 30 apr 2013, 22:48
Locatie: Brabant

......
Laatst gewijzigd door Adibo op 18 jan 2017, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Afbeelding is niet beschikbaar.. :lol:
Miez
Just getting started
Just getting started
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 nov 2016, 10:20
Type Auto: F30 330e

Thats Crap!

Maar de auto is niet verplaatst?

Misschien een grap van je medebewoners om te zeggen dat je uit je bed moet komen? :lol:

Alles gute !

Miez
Gebruikersavatar
Adibo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 207
Lid geworden op: 30 apr 2013, 22:48
Locatie: Brabant

Het ergste is dat ik mn dochter hoor zeggen: Mama, papa is al weg :shock:

De auto stond niet pal voor de deur maar aan de overkant. Er stond een andere auto voor de deur dus bmw zag ze niet. Vandaar dat ik toch app had gestart met alle gevolgen van dien :mrgreen:
Gebruikersavatar
Adibo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 207
Lid geworden op: 30 apr 2013, 22:48
Locatie: Brabant

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Adibo op 18 jan 2017, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Showroom & Projecten”