Van E91 naar F31

Plaats hier de foto's van jouw BMW F3x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
abynormal
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 737
Lid geworden op: 01 jul 2009, 04:26
Type Auto: BMW F31 330D Xdrive
Locatie: Vogezen Frankrijk

Nieuwe mod...

Afbeelding

Aangezien de herstelling op zich laat wachten heb ik besloten om zelf de parkeer sensor die los zat in de bumper te herstellen, dit gaf me ook de gelegenheid om de schade goed te kunnen inschatten. Van de bedrading die naar de trekhaak stekker gaan - auto zijde natuurlijk waren er 3 over en 2 beschadigd, die heb ik ondertussen zelf hersteld, gesoldeerd ipv van de goedkope knijpers die je vaak tegenkomt. Ook is heb me opgevallen dat als ik op een bepaalde plaats klop op de bumper de klep vd koffer open gaat. Ik vermoed dat de platte antenne van het easy acces systeem beschadigd is, die heeft de volle impact gekregen. Er zitten 2 antennes, een ronde buis antenne onderaan en een platte halverwege de bumper. Ook kan je het controle module zien zitten van dit systeem (diegene met de witte stekkers). Ook kan je mooi zien dat de trekhaak ook klaar is...motor opengebarsten. Trekhaak komt uit maar gaat direct terug naar binnen. Initieel kreeg ik alleen maar een hoop herrie en bleef het ding gewoon zitten. Dit gaf als gevolg dat ik een week met de melding rondgereden heb om voorzichtig te remmen omdat de trekhaak niet vergrendeld was. Heel irritant omdat je na het starten een lange tijd een akoestische foutmelding krijgt en een visuele melding krijgt op je info display.
Het enige positieve nieuws is dat het chassis niet geraakt is...nieuwe trekhaak en tupperware plus nog wat kleinkraam...

Verder nog wat sfeer beelden...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


F31 330D Xdrive - BMW F800GT
Gebruikersavatar
ejt
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 11495
Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
Type Auto: BMW

Jongens, jongens, wat een schade dus nog. :nee:
heden G21 330iA

2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Zuur dit :nee:
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Showroom & Projecten”