Stuurhuis kraakt?

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
alex328i
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 dec 2018, 14:35

Twee weken geleden heb ik de BMW dealer bezocht, omdat er een terugroepactie op mijn BMW F30 328i uit 2014 zat. Het schijnt bij de Duitse exemplaren te zijn (ingevoerd).
Het zou iets met het stuurhuis te maken hebben. Er was niets aan de auto te merken.
Op die dag hebben ze schijnbaar een of andere bout in het stuurhuis vervangen, omdat die zou kunnen afbreken.

Nu, twee weken later dus, merkte ik gister een kraakgeluid tijdens het sturen. Alleen wanneer je aan het stuur draait, komt er een licht krakend geluid onder het dashbord vandaan, zo lijkt het. In het stuur zelf is niets raars, het stuurt even licht, trilt niet, of wat dan ook. Het kraakt alleen een beetje.

Iemand met dit bekend? Volgende week dinsdag moet ik terug naar de dealer, maar kreeg al te horen dat dit wss los staat van die terugroepactie. En dat betwijfel ik dus ten zeerste.
Advies is altijd welkom :)


BMW F82 M4 2014
Gebruikersavatar
veejay
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1018
Lid geworden op: 19 mar 2012, 11:19

Ja heb ik ook (328i 2012), hoor het als het echt stil is in de auto dus radio uit.
440Xi Cabrio Full Individual Msport + Mpower & SoundKit.
alex328i
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 dec 2018, 14:35

en is daar niets aan te doen, of weet jij miss wat het is?
BMW F82 M4 2014
alex328i
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 dec 2018, 14:35

Probleem was na ongvr een dag vanzelf weg gegaan. Wel blij, maar wel vreemd. Komt het nog terug.....?
BMW F82 M4 2014
Plaats reactie

Terug naar “F3x: N00B / B00N Tech”