Kofferklep motor en achterin ventilatie

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
Upbeat
Just getting started
Just getting started
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 apr 2019, 20:09
Type Auto: BMW 320d EDE Touring (2015)

Even een vraag, ik ben aan het zoeken naar de juiste f31. Waar het mij opvalt dat er bij de een een foto aanwezig van de knop om de kofferbak automatisch te sluiten. En bij de ander niet. Daarnaast heb ik ergens gelezen dat de modellen uit 2013/2014 dit standaard zouden hebben. Is dit correct?

Zo niet; is zo'n motor zelf installeren mogelijk? Of wordt het op de sloop eens speuren naar een kofferklep met motor. Het is geen must-have, maar dit zijn toch heerlijke functies op een auto.

Wat ik iets belangrijker vind; ventilatieroosters achterin. Ik heb een jochie achterin die slecht tegen warmte kan en een meisje die slecht tegen kou kan (ik heb ze niet uitgezocht). Die roosters zie ik ook niet terug in elke auto. Zijn deze ook makkelijk zelf aan te brengen?


VroemE91
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 417
Lid geworden op: 09 nov 2010, 14:33
Type Auto: BMW G20 318i M Sport Tansanitblauw

Electrische achterklep is achteraf moeilijk zelf te installeren. Ik ga er vanuit dat de kabelboom niet voorbereid is. Het is vaak onderdeel van een pakket zoals High Executive, dus voeg dat toe aan je zoektermen. De schakelaar zal niet het moeilijk te installeren zijn. En de ventilatieroosters achter zijn onderdeel van het 3-zone verwarmingssysteem, ook niet standaard.

Maak anders gebruik van Mobile.de. Hier kan je filters selecteren en aanklikken en krijg je allen de auto's te zien die dit al standaard hebben. Als je niets in te ruilen hebt, dan is het sowieso lekker shoppen in Duitsland. de auto's zijn vaak veel completer uitgerust dan in NL. Ons bin zuunig!!
:Mpower: F31 320i LCI 2018 M Sport Shadow Sapphirschwarz, 403M
:Mpower: M4 Competion Cabrio 2020 voor een week
:Mpower: G20 318i M Sport 2021 Tansanitblau II
Gebruikersavatar
CornelisJ90
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 373
Lid geworden op: 26 mei 2019, 18:26
Type Auto: BMW F31 330D ///M-Sport

Welke knop moet er wel/niet opzitten voor een elektrische achterklep? Ik zie ze met 1 en 2 knoppen.
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Elektrische achterklep is standaard bij de f31.
De uitvoering met 2 knoppen heeft daarnaast ook comfort acces (auto openen zonder de sleutel te hoeven gebruiken)
Plaats reactie

Terug naar “F3x: N00B / B00N Tech”