Banden(maat)advies 19" F31 325d

Heb je vragen op het gebied van velgen en/of banden? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DRuw
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 mei 2013, 20:36
Type Auto: G21 330e XDrive Msport Individual

:duh: :ja:
Heb overigens op onze engelse vriendenpagina zowel de werkinstructie als de aanhaalmomenten gevonden voor de remmerij.
Ook maar even onderdelen voor bestellen :wink:
Wellicht gelijk eens kijken voor geperforeerde schijven. als ik dan toch open wielen heb :twisted:


E91 318d --> F31 325d M-Sport --> G21 330e M-Sport Individual
Gebruikersavatar
Springbok
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 687
Lid geworden op: 25 apr 2016, 22:47
Type Auto: BMW F31 330i M-Sport Shadow

Mooie set wielen zeg!!

Hoe is de kwaliteit? Niet als kritiek of om een discussie te starten, maar oprechte vraag. Ik ben erg gecharmeerd ben van deze set, maar ben altijd bang dat je sneller problemen krijgt.
BMW F31 330i :Mpower: Sport Shadow - Alpinweiss - 2018
Gebruikersavatar
DRuw
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 mei 2013, 20:36
Type Auto: G21 330e XDrive Msport Individual

Om geen discussie te starten: ik heb ook goede ervaring met replicas en slechte met OEM dus ik beschouw het als geluk hebben tenzij je echt goedkope zooi van aliexpress koopt ofzo.
Ik heb lang onderzoek gedaan naar ervaringen en deze kwamen er positief uit net als die van ebay verkocht door sammy09. Die laatste verscheept niet internationaal dus dit werd hem.
Verkoper was ook geregistreerd op het e90 forum waarbij je nog van die korting gebruik kan maken voor de verzendkosten. Zijn account daar is gebannen doordat hij teveel in topics zn spul promootte maar niet door slechte ervaringen.
Velgen zien er prima uit iig met als enige uitzondering de gunmetal laklaag in de boutgaten. Helemaal achterin is de verf een beetje uitgelopen aan de ene kant en zeer dun aan de andere kant. Velgen zijn dus staand gespoten. 99% zeker dat de boutkop er overheen gaat en anders is het het eerste dat toch vies wordt:)
Prima verpakt met extra bescherming om de rand.
Tot nu toe prima tevreden!
E91 318d --> F31 325d M-Sport --> G21 330e M-Sport Individual
Gebruikersavatar
DRuw
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 mei 2013, 20:36
Type Auto: G21 330e XDrive Msport Individual

E91 318d --> F31 325d M-Sport --> G21 330e M-Sport Individual
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Velgen/Banden”