Style 395 voor GT F34 op F30

Heb je vragen op het gebied van velgen en/of banden? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

18 non-RFT dus? Lijkt me n prima keuze voor wat je zoekt.


Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
robinhoed
Just getting started
Just getting started
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 mar 2020, 19:15

Goed idee rvl, kwam er met mijn oude peugeot tijdje geleden achter dat deze niet goed uitgelijned was. Mijn nieuwe michelin xzx oldtimer voorbanden al flink gecupped 3000 km na aanschaf.

De uitlijner kreeg wel een beetje kortsluiting omdat hij geen autos van voor 1970 in het systeem had staan

Dus zou aan slijtprofiel of evt. ruw oppervlak van de band al kunnen concluderen of dit echt noodzakelijk is.

@dutch79 inderdaad 18" non rft. Dus ga ervaren of het de goede keuze is geweest. Michelin heeft iets betere specs qua geluid. 2db kan best veel verschil maken maar de overige test resultaten stemmen mijn verwachtingen hoog



Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
robinhoed
Just getting started
Just getting started
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 mar 2020, 19:15

Uitlijnen was een goed idee, de sporing links was niet ok. Ze vroegen zelfs of ik de auto niet voelde trekken. Maar goed alles is nieuw dus niet echt iets van gemerkt vond het vrij strak rijden

Erg blij in ieder geval met de set en blij dat ik voor de 18" ben gegaan. Alleen camber begrijp ik niet, maar reeds naar gevraagd in "Wat heb jij vandaag gedaan" draadje.

Lijkt me dat deze ook gewoon binnen specs moeten vallen AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “F3x: Velgen/Banden”