Naar beneden draaien rechterspiegel bij achteruitrijden

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SvR
Just getting started
Just getting started
Berichten: 39
Lid geworden op: 31 jan 2015, 10:36

Ik zit nog in de bestelfase van een nieuwe F30. Ik vraag me af of jullie weten of de rechter buitenspiegel bij achteruit rijden automatisch naar beneden kan draaien (voor het zien vd stoeprand en het vak waar je in rijdt). Heb ik momenteel ook en het bevalt me wel. Ik was zelf in de veronderstelling dat het alleen kan als je automatisch inklapbare spiegels hebt, maar las ergens dat mensen het ook wekend hebben zonder deze optie.

Zijn er mensen die hier uit ervaring kunnen zeggen dat het naar beneden draaien werkt zonder de optie van automatisch inklapbare spiegels?

Like this:

(excuus voor muzieksmaak van deze Audi rijder :roll: )


daNpy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 529
Lid geworden op: 29 mar 2013, 14:10
Type Auto: 2006 BMW E91 325i, DAF 66 1300 Marathon Coupé, VW Golf II GTI16v
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Vraag het aan de verkoper waar je hem besteld.
Of is dit nu een heel raar idee? :mrgreen:
Afbeelding

BMW: Afbeelding
Yizu
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 852
Lid geworden op: 20 feb 2014, 12:12
Type Auto: G01 X3 2.0D M-Sport HE Saphirschwarz
Locatie: Spijkenisse

daNpy schreef:Vraag het aan de verkoper waar je hem besteld.
Of is dit nu een heel raar idee? :mrgreen:
Dat is inderdaad een raar idee!!

BMW zal altijd zeggen dat je elektrisch inklapbare en dimmende spiegels nodig hebt voor deze functie. Weet niet of het zonder te coderen is (volgens mij niet) maar weet wel dat BMW niet afwijkt van de regels.
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Dan weet je toch waar je een vinkje moet zetten 002
Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Arjan schreef:Dan weet je toch waar je een vinkje moet zetten 002
:Dubbel:
Freelance Java Software Engineer
boardcrusher
Just getting started
Just getting started
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 aug 2010, 15:10
Type Auto: F30 320d EDE

SvR schreef:Ik zit nog in de bestelfase van een nieuwe F30. Ik vraag me af of jullie weten of de rechter buitenspiegel bij achteruit rijden automatisch naar beneden kan draaien (voor het zien vd stoeprand en het vak waar je in rijdt). Heb ik momenteel ook en het bevalt me wel. Ik was zelf in de veronderstelling dat het alleen kan als je automatisch inklapbare spiegels hebt, maar las ergens dat mensen het ook wekend hebben zonder deze optie.

Zijn er mensen die hier uit ervaring kunnen zeggen dat het naar beneden draaien werkt zonder de optie van automatisch inklapbare spiegels?
In mijn F30 met High Executive en elektrisch verstelbare stoelen maar zonder automatisch inklapbare spiegels draait de buitenspiegel inderdaad naar beneden.
Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

Heb hier ook eigenlijk een vraag over kan je ook kiezen hoe ver ze naar beneden draaien ? Mag van mij wel iets meer naar beneden. Weet niet of dit ook te coderen is ??
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
Gebruikersavatar
SvR
Just getting started
Just getting started
Berichten: 39
Lid geworden op: 31 jan 2015, 10:36

boardcrusher schreef:
SvR schreef:Ik zit nog in de bestelfase van een nieuwe F30. Ik vraag me af of jullie weten of de rechter buitenspiegel bij achteruit rijden automatisch naar beneden kan draaien (voor het zien vd stoeprand en het vak waar je in rijdt). Heb ik momenteel ook en het bevalt me wel. Ik was zelf in de veronderstelling dat het alleen kan als je automatisch inklapbare spiegels hebt, maar las ergens dat mensen het ook wekend hebben zonder deze optie.

Zijn er mensen die hier uit ervaring kunnen zeggen dat het naar beneden draaien werkt zonder de optie van automatisch inklapbare spiegels?
In mijn F30 met High Executive en elektrisch verstelbare stoelen maar zonder automatisch inklapbare spiegels draait de buitenspiegel inderdaad naar beneden.
Kijk, een stapje verder in ieder geval :)

Ben benieuwd of het dan dus ook kan op een auto zonder elektrisch verstelbare stoelen. Iemand ervaring mee?
Yizu
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 852
Lid geworden op: 20 feb 2014, 12:12
Type Auto: G01 X3 2.0D M-Sport HE Saphirschwarz
Locatie: Spijkenisse

In mijn F31 zonder elektrische voorstoelen klapt hij niet naar beneden!!
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

Mijn F31 zonder electrische stoelen heeft het ook niet. Maar als je in de bestelfase zit dan lijkt mij ook dat de verkoper je hier zo verder mee kan helpen... 006
:koffie:
Gebruikersavatar
SvR
Just getting started
Just getting started
Berichten: 39
Lid geworden op: 31 jan 2015, 10:36

Ok thanks guys.
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

kevin78 schreef:Heb hier ook eigenlijk een vraag over kan je ook kiezen hoe ver ze naar beneden draaien ? Mag van mij wel iets meer naar beneden. Weet niet of dit ook te coderen is ??
Nee, helaas niet
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Is wel te coderen.
Freelance Java Software Engineer
Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

Dat die verder naar beneden draait zou wel fijn zijn!!!
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
Gebruikersavatar
Ultimo
Just getting started
Just getting started
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 apr 2013, 10:10
Type Auto: E91 LCI 325dA
Locatie: Coevorden

Ik weet niet of het relevant is, maar bij mijn e91 ZONDER elektrisch verstelbare stoelen draait 'ie WEL naar beneden.
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Exterieur/Interieur”