Sierafdekking B-kolom deur krasvrij maken.
- Arnie68
- VIP Driver
- Berichten: 665
- Lid geworden op: 07 jun 2015, 22:49
- Type Auto: F30 320i ///M Sport
- Locatie: Zuid-Holland
Eenmalig een DAP machine aanschaffen en je auto hiermee netjes polijsten en bijhouden. Werkt nog therapeutisch ook
Current: F30 320i Sport Executive Black Sapphire / Stage 1: 271PK - 407Nm
Previous: F20 120i LCI Sport Executive Alpinweiss III
Previous: F20 120i LCI Sport Executive Alpinweiss III
- ChrisB
- VIP Driver
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
- Type Auto: E38 728i
Haha dat laatste sowieso. Voor je t weet ben je verslaafd, sta je t elk weekend te doen en heb je voor een vermogen aan spullen staan
- ChrisB
- VIP Driver
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
- Type Auto: E38 728i
Als ik geen poetser zou zijn, zou t wel Mn oplossing voor dit probleem zijn.Dutch79 schreef:Xpel.. voor altijd.. Die folie heeft ook n levensduur. Net als elke wrap. Maar enkele jaren red je wel.
1x per 5 jaar ff die folie aan laten brengen en klaar. En de meeste mensen rijden hun auto niet eens zo lang, dus 1x zo n behandeling is genoeg.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Zou niet vaker dan 1x per jaar gaan polijsten, want anders hou je geen (blanke) lak meer overVoor je t weet ben je verslaafd, sta je t elk weekend te doen
- ChrisB
- VIP Driver
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
- Type Auto: E38 728i
Detailen in t algemeen hè. Verschillende waxen en voor elk deel aan je auto ander spul om m weer te laten shinen.
Hoe gaat t met je flex? Heb je m al uitgeprobeerd?
Hoe gaat t met je flex? Heb je m al uitgeprobeerd?
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Met -5°C? Nee
ff op lekker lenteweer wachten nog.
ff op lekker lenteweer wachten nog.
- ChrisB
- VIP Driver
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
- Type Auto: E38 728i
Ja haha das wel zo lekker. Ik ben erg benieuwd of ie anders werkt dan de rupes.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13926
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Zal wel anders werken, want een geforceerde DA (middelste plaatje) is echt een ander soort machine dan een normale DA (links):
http://etalon.gr/blog/tag/paint-defects/
Maakt meer geluid door de tandwielen, maar wel een consistente werking ongeacht de druk die je zet. Verder moet je m beetje leren 'sturen' over de lak, maar dat heb ik nog niet kunnen ervaren dus.
We gaan offtopic geloof ik
http://etalon.gr/blog/tag/paint-defects/
Maakt meer geluid door de tandwielen, maar wel een consistente werking ongeacht de druk die je zet. Verder moet je m beetje leren 'sturen' over de lak, maar dat heb ik nog niet kunnen ervaren dus.
We gaan offtopic geloof ik
-
- Just getting started
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 30 jul 2016, 19:08
RdJ schreef:Inderdaad duidelijk filmpje
Maar als ik dat gereedschap moet aanschaffen + de middelen kan ik ze beter gewoon vervangen.
Al snap ik dat die spullen vaker gebruikt kunnen worden
Ga eerst maar eens goed poetsen (als het een paar graden warmer is) en kijken wat het resultaat dan is.
In ieder geval bedankt voor alle tips.
Als je niet al te ver weg woont, zou je ook bij een member langs kunnen gaan met een DAP
- ChrisB
- VIP Driver
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
- Type Auto: E38 728i
Dan moet diegene wel een 75mm pad hebben op zn machine. Een 125mm is net wat doe groot om alles netjes te doen.
- ChrisB
- VIP Driver
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
- Type Auto: E38 728i
Ow echt. Dan heb ik nog een oude versie. Daar zat alleen een 5 inch bij.
- DRuw
- VIP Driver
- Berichten: 760
- Lid geworden op: 21 mei 2013, 20:36
- Type Auto: G21 330e XDrive Msport Individual
Ik zou ook eens kijken wat nieuwe kosten eventueel.
Bij de F31 kosten ze bijzonder weinig viel me op.
Mochten ze niet low-budget op te smurken zijn dan:)
Bij de F31 kosten ze bijzonder weinig viel me op.
Mochten ze niet low-budget op te smurken zijn dan:)
E91 318d --> F31 325d M-Sport --> G21 330e M-Sport Individual
- BjeffIndividual
- VIP Driver
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 03 dec 2011, 00:10
- Type Auto: Model S P100D
Ik heb deze bij levering van mijn f31 laten “upgraden” van mat naar hooglans zwart. Het paneeltje is niet duur maar er moet een hoop los om erbij te komen. Vernieuwen is zeker meer werk dan eens in de zoveel tijd polijsten.
Model S P100D aka Dyson