Bubbels in deursierlijst

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KillBill77
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 dec 2018, 19:24

Ik heb bubbels in een deursierlijst (rechtsvoor). Het gaat om een bmw f34. Bij aankoop in december waren de bubbels me niet opgevallen, maar hoogstwaarschijnlijk zaten deze er al. De bubbels zitten niet in het "harde" gedeelte, maar het zijn luchtbubbels onder de folie laag.

Afbeelding

Heeft iemand hier eveneens ervaring mee? Of wellicht slimme suggesties om dit op een handige wijze op te lossen?


Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Zijn die sierlijsten niet toevallig gewrapt door de vorige knutselaar uh eigenaar?
Gebruikersavatar
KillBill77
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 dec 2018, 19:24

Ik vermoed ook een wrap. Maar ik weet niet of dit al standaard is, of dat dit idd gedaan is door de vorige eigenaar. Je zou overigens geen wrap vermoeden, als je bijvoorbeeld naar de lijst van de linkerdeur kijkt. Die is hartstikke strak.
Gebruikersavatar
Vod
Moderator
Moderator
Berichten: 1922
Lid geworden op: 26 jan 2016, 15:28
Type Auto: BMW Z4 G29

Ik zat ook aan een wrap te denken want het lijkt met niet dat BMW zijn lijsten origineel zo slecht maakt en monteert.
2021 BMW Z4 G29
2020 MINI Cabrio F57
2015 BMW Z4 E89
2014 BMW 316i F30
2013 Peugeot RCZ
2011 BMW 118i Cabrio E88
2009 BMW 118i E81
2006 Alfa Spider 2.0 T.S. enz, enz.
Gebruikersavatar
KillBill77
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 dec 2018, 19:24

Wat me wel doet twijfelen is dat deze lijst ook zo uit fabriek is geleverd. Ik zie namelijk wel S4DMA Accent Strips Pearlgloss Chrome op optielijst van mijn auto staan. Dan is het wel opmerkelijk dat de vorige eigenaar gaat wrappen in dezelfde kleur.

Ik probeer ook te achterhalen of ik deze lijst even makkelijk kan demonteren om hier goed naar te kijken. Maar ik kan hier niet zo snel iets over vinden.
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Die lijsten zijn niet zo duur. Je kan altijd even artikelnummer via realoem.com opzoeken en nieuwe bestellen bij Ekris.
12Remember
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2018, 09:21
Type Auto: F34 (328i) 2013

Het is gewoon orgineel.
Ik heb ook de 'bubbels' en een nieuwe strip liggen, die ik echter wel nog moet (laten) monteren.
Vergis je trouwens niet in het werk wat het vervangen van de strip met zich meebrengt... De LED's zitten onder aan deze strip gemonteerd, dus niet zo maar even een kwestie van de strip lostrekken en vervangen m.i.
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Zal dan wel premium plastic zijn...
Gebruikersavatar
KillBill77
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 dec 2018, 19:24

12Remember schreef:Het is gewoon orgineel.
Ik heb ook de 'bubbels' en een nieuwe strip liggen, die ik echter wel nog moet (laten) monteren.
Vergis je trouwens niet in het werk wat het vervangen van de strip met zich meebrengt... De LED's zitten onder aan deze strip gemonteerd, dus niet zo maar even een kwestie van de strip lostrekken en vervangen m.i.
Heb je de strip bij Ekris gehaald? Volgens mij kost hij daar 94 euro. Als het niet anders kan, dan haal ik hem daar. Maar 94 euro vind ik ook wel wat veel voor een lijstje.
12Remember
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2018, 09:21
Type Auto: F34 (328i) 2013

Lang verhaal kort te maken... Ja, bij Ekris, de linker strip.
Omdat het nog onder de Premium garantie viel, voor mij geen kosten.
Maar €94,= is niet bepaald een 'Bargain' :shock:
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Exterieur/Interieur”