f30 no signal op scherm

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
fakanter1
Just getting started
Just getting started
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 mei 2009, 19:16

Tijdens het updaten van Move 2018-2 is op mijn scherm no signal ingekomen en sindsdien doet het niets meer. Gecrast ?
Tijdens het updaten is ook op het dashboard het alarm ingekomen dat de batterij opgeladen moet worden. Toen maar een half uurtje gereden maar het scherm blijft dood. Heeft iemand suggesties voordat ik naar de dealer gaat en de hoofdprijs moet gaan betalen omdat ik deze update niet bij de dealer hebt gekocht.

Mvg. Frits


Gebruikersavatar
petrolheadd
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 680
Lid geworden op: 24 okt 2014, 21:26
Type Auto: F20 118i lci Mineralgrau M- sport

Ik heb dat ook gehad. Heb toen een update door de officiele BMW dealer laten uitvoeren. Toen was het voorbij.
Ik vermoed door het coderen. Heb dat zelf geprobeerd en vervolgens kwam de no signal op het scherm. Zelf coderen ga ik niet meer doen.
F20 LCI Mineralgrau 118i :Mpower: sport
F36 Alpinweiss 420I :Mpower: Sport (sold)
F60 Mini Countryman JCW (sold)
E91 LCI Le Mans Blue 320i :Mpower: Sport (sold)
fakanter1
Just getting started
Just getting started
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 mei 2009, 19:16

Petrolheadd,

functioneren alle functies van de idrive het ook niet meer en wat als ik vragen mag wat waren de kosten.

Mvg Frits
Gebruikersavatar
petrolheadd
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 680
Lid geworden op: 24 okt 2014, 21:26
Type Auto: F20 118i lci Mineralgrau M- sport

Idrive deed het gewoon, maar op een gegeven moment kreeg ik een no signal op mijn scherm en toen starte het systeem opnieuw op. Was ongeveer 200 euro kwijt voor de update.
F20 LCI Mineralgrau 118i :Mpower: sport
F36 Alpinweiss 420I :Mpower: Sport (sold)
F60 Mini Countryman JCW (sold)
E91 LCI Le Mans Blue 320i :Mpower: Sport (sold)
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”