Telefoongesprekken Bluetooth

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
drummerboy71
Just getting started
Just getting started
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 nov 2013, 19:26
Type Auto: X3 2.0D (G01)

Hallo,

In mijn BMW met software "TN-003.1.2" voor telefoon, koppelt mijn iPhone 5S probleemloos. Wil ik bellen of word ik gebeld, schakelt de radio wel uit, maar hoor ik de andere kant niet. Een volgende keer werkt ie wel weer (kwa luidpreker), heel willekeurig, maar ik kom uit op ongeveer 50% werkend......

Het radio-volume na het bellen is hierna ook gelijk veel zachter, "trekt" weer bij na een kwartiertje of nieuwe start van de auto.... vervelend. Iemand een idee?

Een check op BMW.COM met mijn Vin geeft trouwens update UPD05074 met TN-002.xxxx


H3nki3
Just getting started
Just getting started
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 sep 2016, 11:59

Heb ik ook gehad met mijn vorige F30, enige oplossing was opnieuw programmeren bij BMW. Heb ik wel een tijdje last van gehad,
drummerboy71
Just getting started
Just getting started
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 nov 2013, 19:26
Type Auto: X3 2.0D (G01)


Citaat verwijderd, het is niet nodig een direct bovenstaand bericht te citeren
-Moderator Team
Ok, dank voor de reactie.

Heb het volgende nog geprobeerd..... alle 2 de telefoons in de BMW verwijderd, connectie op telefoon verwijderd. 1 telefoon opnieuw laten zoeken en koppelen. 3 telefoontjes gepleegd vanmorgen, die gingen allemaal ok..... ook de radio-setting na de telefoongesprekken was ok.... Vandaag maar eens eerst kijken hoe dit verder verloopt...
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”