Wie weet wat deze storing inhoud

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
HHi_33
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2017, 19:04

Afgelopen week heb ik mijn auto laten uitlezen en er zat een storing in die ik niet kan rijmen. Storing kabelbreuk aan alle luidsprekeruitgangen. Storing is niet te resetten. Aan de radio merk ik niets. Wie weet wat de storing inhoud de auto gaat volgende week naar de dealer voor een garantie gevalletje.

Afbeelding

In de auto zit harman kardon en navi prof. Hoe zie ik dat de originele harman kardon set in de auto zit? Ik heb per voordeur 2 speakers en een tweeter en onder de voorstoelen zit een basbox geloof ik. In de achterdeur zit 1 speaker. Voor de rest heb ik nog geen speakers ontdekt. Ook de instellingen in het menu zijn minimaal.


Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Gewoon aankaarten bij de dealer dan kunnen zij het oplossen. Om nu de oplossing te posten waarbij de dealer wel een rekening kan schrijven en ik niet daar pas ik voor.
Freelance Java Software Engineer
HHi_33
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2017, 19:04

De dealer zegt dat hij niet weet wat het is en wil het laten zitten. Ik heb daar niet zo'n goed gevoel bij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Stuur je laatste 7 cijfers eens van het chassisnummer per email.
Freelance Java Software Engineer
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”