Foutmelding probleem f31

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Yogster
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2017, 10:03

Hallo, ik hoop dat iemand hier me kan helpen met het volgende. Ik heb de standaard halogeen koplampen van mijn f31 laten vervangen door van die u-tube lampen met dagrijverlichting. Het rare is dat de lampunits na het aansluiten op mijn auto zonder lichtpakket (dus geen automatische lichtfunctie) de schakelstanden niet goed meer zijn. Bij de 'uit' schakelstand brandde de led dagrijverlichting en het stadslicht. Op de 'stadslicht' schakelstand brandde alleen de dagrijverlichting en bij de schakelstand 'dimlicht' functioneerde het naar behoren. De eerste twee standen waren dus op de eenof andere manier omgewisseld. De lampen functioneerden bij een auto die wel de automatische lichtfunctie had gewoon naar behoren. Ik heb dus voor mijn auto de stekker van de lampunits laten omstekkeren. Dat is nu opgelost. Echter, ik vond de led-dagrijverlichting in combinatie met de nog steeds halogene lampjes van de dimverlichting niet mooi matchen dus kocht ik ook led-lampen als dimlichtverlichting. Ook de bijbehorende weergoden/emulators heb ik er tussen zitten.
Echter blijft mijn auto foutmeldingen geven op die led-lampen. Heb al diverse merken geprobeerd en ik ben de enige bij wie dit dus voorkomt. Anderen krijgen geen foutmeldingen meer. Kan iemand mij hier mee helpen??

Verplaatst van algemeen naar F3x verlichting
-Moderator Team


Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Teruggaan naar de verkoper.
Freelance Java Software Engineer
Yogster
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2017, 10:03

Nee want zoals gezegd ligt het aan iets in mijn auto. Dezelfde lampen geven op een andere auto geen foutmelding.
Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Teruggaan naar de verkoper.
Freelance Java Software Engineer
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Je boodschap is nu wel helder Float :lol:
Gebruikersavatar
Float
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1056
Lid geworden op: 07 sep 2014, 22:12
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

:D
Freelance Java Software Engineer
Ibrahim24
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 553
Lid geworden op: 13 jan 2012, 19:17
Type Auto: 316d F30

Als het je echt stoort, uitcoderen die foutmelding! :ja:
2017- ? : BMW F30 316d 2014
2010-2017 : BMW E90 320d 2005
http://facebook.com/BIMCoded

Coderingen beschikbaar - Limburg België !
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”