Contacten in nieuwste versie Idrive

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
JanKees
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 246
Lid geworden op: 26 aug 2010, 08:22
Type Auto: F31 320dA EDE

Wie kan mij helpen, wat doe ik verkeerd? In mijn vorige auto F31 had je bij telefoon een telefoonboek met alle contacten die gekoppeld waren aan een telefoonnummer. In mijn nieuwe F31 lci met idrive van de nieuwste generatie (dus ook touchscreen) heb je geen telefoonboek meer, maar wel de contacten. Nu staan daar ook allerlei emailadressen tussen.. Wat moet ik anders instellen zodat ik alleen de contacten met een telefoonnummer zie?


Gebruikersavatar
MarcelV
Just getting started
Just getting started
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 jul 2017, 09:04
Type Auto: BMW 340i HiExec M-Sport

Volgens mij kun je niet instellen wat je precies van je contacten kunt zien.
Persoonlijk vindt ik het ideaal dat je alle gegevens kunt zien, incl. adres zodat je direct kunt navigeren of bellen
2017 BMW F30 320i M-Sport
2018 BMW F30 340i M-Sport
JanKees
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 246
Lid geworden op: 26 aug 2010, 08:22
Type Auto: F31 320dA EDE

E-mailadressen en adressen bij bestaande contacten zijn inderdaad geen probleem, maar zelfs handig. Het probleem was (ik heb nu de oplossing gevonden) dat er in mijn Outlook Exchange bijna 1000 zogenaamde voorgestelde contactpersonen zaten. Personen of bedrijven waar je ooit mee gemaild hebt, maar die ik niet als contact opgeslagen had. Die heb ik verwijderd en nu is de lijst met contacten weer overzichtelijk!
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”