HL Automotive angel eyes/xenon

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Luuk
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2018, 13:07

Dag allemaal,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met onderstaande lampen:

http://www.hlautomotive.com/bmw-onderde ... w-f30-f31/

Zijn ze optisch (niet) van origineel te onderscheiden?

Zijn ze goed vochtdicht?

Geven ze geen storingen?

etc..

Ik hoor het graag!!

Groet,

Luuk

Verplaatst naar F3x gedeelte, dit is geen BMW Nieuws :!:
-Moderator Team


Gebruikersavatar
Blue Raccoon
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2585
Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56

Dit zijn Depo koplampen, ik heb soort gelijk in mijn 1er gehad. Had zelf geen last storing of dat er vocht in koplampen kwamen. Qua uitstraling zijn ze wel mooie

Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
Luuk
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2018, 13:07

Ik heb ze inmiddels laten plaatsen. Erg mooie lampen, langs een identieke f30 gezet en letterlijk niet van origineel te onderscheiden. Licht is 10x beter dan oem halogeen uiteraard.
asty
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 06 jun 2017, 18:53

Liep er ook al een poosje naar te kijken. zijn deze P&P ?
En, heeft dit consequenties voor de apk, of stop je er dan ff snel halogeen lampen in :mrgreen:
Gebruikersavatar
ejt
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 11494
Lid geworden op: 31 okt 2009, 18:59
Type Auto: BMW

Apk...haha als ze op de goede hoogte staan is er niets aan de hand. De monteur ziet waarschijnlijk niet eens het verschil.
heden G21 330iA

2005 E91 320dA
2009 E91 320d
2013 F31 320dA
2014 F31 335dA
2019 G21 330iA
Gebruikersavatar
Blue Raccoon
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2585
Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56

Koplampen moeten bij de apk keuring naar behoren werken. APK keuringseis is werkende functie van stadslicht, dimlicht en grootlicht bij beide lampen. Kleur van de lichten moet wit of geel zijn. Bij de APK wordt ook de hoogte van de lichten gemeten. Indien deze vanuit de auto af te stellen zijn voor bijvoorbeeld rijden met aanhanger, dan dient deze functie te werken. Een andere eis van de APK keuring is dat linker en rechterlamp evenveel verlichting moeten geven.

Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
Baske
Just getting started
Just getting started
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2017, 20:53

Luuk schreef:Ik heb ze inmiddels laten plaatsen. Erg mooie lampen, langs een identieke f30 gezet en letterlijk niet van origineel te onderscheiden. Licht is 10x beter dan oem halogeen uiteraard.
Ik overweeg ook deze lampen aan te schaffen. Twee vraagjes

1. Krijg jij een error op je Idrive als je aan de hoogte regeling(wieltje bij de lichtschakelaar) zit? Ik las dat sommige mensen in de UK hier last van hebben bij de Depo lampen.

2. Je geeft aan dat de lichtopbrengst 10X beter is dan de OEM halogeen lampen. Is dat met halogeen lampen of met een Xenon after market set?

Gr, Bas
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”