Media verbind niet goed met Spotify.

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
rein22
Just getting started
Just getting started
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 mar 2020, 22:01

Ik heb geen idee, bij mij is alles nog precies hetzelfde Tino ;-)


Gebruikersavatar
BMWe90Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 517
Lid geworden op: 18 jan 2018, 08:48
Type Auto: G20 330i

Coderingen blijven gewoon zoals ze waren, wordt dus niks aangepast
Once a BMW always a BMW
Gebruikersavatar
RBMW
Just getting started
Just getting started
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 apr 2020, 13:35
Type Auto: F30

We hebben het hier beide over UPD05074? Installatie was inderdaad zo voltooid en iDrive geeft ook aan dat alles up to date is, echter ben ik bij lange na niet tevreden over Spotify i.c.m. iPhone. Ik heb het dus over het bekabeld aansluiten via USB. Als ik van nummer wissel via het stuurwiel dan is er niet aan de hand. Het volgende nummer gaat aan, album art wijzigt op het scherm, etc. Laat je het nummer echter aflopen en automatisch naar de volgende verspringen, dan blijven de gegevens van het vorige nummer in het scherm staan. Ook als je van track wisselt via de iDrive knop of via 'next' op de middenconsole veranderen de gegevens niet mee, enkel dus wanneer je handmatig via het stuur naar volgende klikt. Zodra je via Bluetooth connect is van al dat geen sprake, en wisselt de info op het scherm vrolijk mee ongeacht welke knop je hiervoor gebruikt. Enkel ontbreekt dan de album art. Probleem is meer dat ik de USB aansluiting graag gebruik om meteen mijn telefoon bij te laden, maar dan werkt Spotify dus heel slecht. Ook is de geluidskwaliteit beter via de kabel en hoef je het infotainment niet zo hard te zetten als via Bluetooth. Iemand die deze ervaring deelt of wellicht een oplossing heeft?

:ja:
You can't be a true petrolhead until you've owned a BMW.
Le_Nutt
Just getting started
Just getting started
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 nov 2020, 13:54

Voor mij exact hetzelfde issue. Heb al verschillende console updates gedaan. Upd05081en upd05074 geven dezelfde issues. Audio over bluetooth.
ErwinDL
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2017, 17:42

rein22 schreef: 07 apr 2020, 14:49 Hartelijk bedankt allemaal!

Heb de update zelf uitgevoerd via jullie hulp, en dat was inderdaad het probleem. Alles werkt nu weer prima.


Groet, Rein
Heb net ook de update uitgevoerd. Bij mij nu probleem ook opgelost :D
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”