Mijn BMW 3 serie GT heeft sinds een week kuren met de centrale vergrendeling....
Hij neemt de bijrijderskant niet mee in de bediening
Iemand hier bekend mee ?
Storing centrale vergrendeling
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Als t probleem vergelijkbaar met de E9x is dan zou je deuractuator defect kunnen zijn.
Vind t wel n beetje vroeg. Welk bouwjaar?
Vind t wel n beetje vroeg. Welk bouwjaar?
-
- Just getting started
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 15 apr 2014, 18:53
- Type Auto: BMW F34 320d
- Locatie: Hardenberg
Heb alle zekeringen gecontroleerd en die zijn nog goed.
Nu deurkaart verwijderd en doorgemeten op de stekker. Alle draden, behalve de bruine en de bruin/gele uiteraard krijgen wel stroom op moment van openen of op slot doen.
Dan kan het niet anders dan dat het in het kastje zit in de deur..... hoe vreemd ook
Maar er kan er eens 1 kapot gaan natuurlijk ondanks dat ik dat nog nooit heb gehoord.
Hoor graag wat jullie mening is
Nu deurkaart verwijderd en doorgemeten op de stekker. Alle draden, behalve de bruine en de bruin/gele uiteraard krijgen wel stroom op moment van openen of op slot doen.
Dan kan het niet anders dan dat het in het kastje zit in de deur..... hoe vreemd ook
Maar er kan er eens 1 kapot gaan natuurlijk ondanks dat ik dat nog nooit heb gehoord.
Hoor graag wat jullie mening is
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
De deuractuator dus waarschijnlijk.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Een originele kun je bij de dealer halen. Ze bestaan wellicht ook van een ander, goedkoper merk. Net wat je wil. Ik vond t n behoorlijke klus. Je gaat t ook zelf doen?
Pas op dat je niet je ruit breekt. Die moet bij de E90 iig los uit z'n raammechanisme om de actuator eruit te kunnen krijgen.
Pas op dat je niet je ruit breekt. Die moet bij de E90 iig los uit z'n raammechanisme om de actuator eruit te kunnen krijgen.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13927
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Dat is al n voordeel.
-
- Just getting started
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 15 apr 2014, 18:53
- Type Auto: BMW F34 320d
- Locatie: Hardenberg
Kijk aan, prima video
Fijn dat het raam gewoon kan blijven zitten.
Had niet verwacht dat je het gehele slot zou moeten vervangen..... dacht dat aansturingskastje los zou zijn van het volledige slot.
Ik kan de deur nog wel gewoon van binnenuit losdoen door aan de hendel te trekken en op slot doen kan ik wel gewoon het knopje indrukken.
Morgen even kijken waar we dat onderdeel kunnen bestellen en zal dan een klusje worden op de camping.
Aanstaande zaterdag vertrekken we richting Zeeland en heb ik alle tijd om dit even te fiksen
Fijn dat het raam gewoon kan blijven zitten.
Had niet verwacht dat je het gehele slot zou moeten vervangen..... dacht dat aansturingskastje los zou zijn van het volledige slot.
Ik kan de deur nog wel gewoon van binnenuit losdoen door aan de hendel te trekken en op slot doen kan ik wel gewoon het knopje indrukken.
Morgen even kijken waar we dat onderdeel kunnen bestellen en zal dan een klusje worden op de camping.
Aanstaande zaterdag vertrekken we richting Zeeland en heb ik alle tijd om dit even te fiksen