Spotify

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BMWe90Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 517
Lid geworden op: 18 jan 2018, 08:48
Type Auto: G20 330i

Ik wilde het weekend spotify werkende krijgen in mijn F30 met NBT systeem uit 2013.
Ik krijg het niet voor elkaar om spotify op mijn scherm te krijgen, het enige wat lukt is via de bluetooth verbinding het nummer af te spelen en zie dan ook in het scherm welk nummertje er afspeelt, alleen kan ik niet zien wat het volgende nummer gaat worden.

Als ik op het net zoek vind ik foto's van een spotify icoontje in de idrive en zie ik albumhoesjes. Wat doe ik fout? Ik heb spotify draaien op mijn Samsung s20+ met android.

Misschien vraag ik wel teveel van het systeem terwijl het helemaal niet kan.


Once a BMW always a BMW
Gebruikersavatar
Stefan94
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 apr 2020, 07:24
Type Auto: BMW 328i F31 245hp 2013

Voor zover ik weet kan dat niet inderdaad. Ik heb trouwens vaak dat ik geen eens nummerweergave heb. Dus staat er artiest: unknown, nummer: unknown

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Heb je een spotify app op je NBT staan? Ik vermoed dat je die dan mist. Ik heb een CIC maar ik kan ook alleen via Bluetooth audio streamen, dus ook niet de afspeellijst of album cover zien. Wel kan ik vorige/volgende doen maar verder niets.
Gebruikersavatar
BMWe90Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 517
Lid geworden op: 18 jan 2018, 08:48
Type Auto: G20 330i

Nee die heb ik niet op mijn nbt staan, heb geprobeerd om die erop te krijgen maar kan hem nergens vinden, voorheen stond hij in de connected app op mijn telefoon maar kon hem niet meer vinden.

Kan ook maar zo zijn dat BMW het niet meer ondersteund omdat ze hun ''eigen'' streaming dienst hebben.
Once a BMW always a BMW
BMillerW
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 341
Lid geworden op: 29 dec 2019, 09:04
Type Auto: BMW 316i

Herkenbare situatie.
Wel streamen via BT van mobiel naar de auto, stuurbediening werkt ook echter geen verder informatie als volgende nummers/playlist/etc.

Is even volgen of er nog een oplossing uitkomt!
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”