BMW Battery Guard iemand? (Teleservices)

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Gebruikersavatar
veejay
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1018
Lid geworden op: 19 mar 2012, 11:19

Hallo, vraagje wie weet of Battery Guard actief is op je auto? Zo ja, hoe weet je dit? Ik kan de optie in Connected Drive niet vinden.

Ik krijg van de verkoper dit te horen:
Hoi Veejay,

Het is niet mogelijk om de BMW Battery Guard voor deze of andere BMW’s achteraf aan te schaffen.

Voor BMW’s van voor 2017 was dit standaard maar verliep na enige tijd. BMW is vermoedelijk gestopt met deze service.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.



Uitleg battery guard:
UW BMW – ALLES ONDER CONTROLE.
Lege accu? – Niet meer. BMW Teleservice Battery Guard.
Heeft u bij het parkeren ook echt de verlichting uitgeschakeld? De BMW Teleservice Battery Guard houdt de laadtoestand van de accu van uw auto altijd in de gaten en stuurt u indien nodig een sms of e-mail, zelfs als u al bent weggelopen van uw BMW. Bij technische defecten wordt uw BMW Service Partner automatisch op de hoogte gebracht. Hiermee worden startproblemen of andere door de accu veroorzaakte storingen voorkomen. Weer iets waaraan u voortaan niet meer hoeft te denken.

Heeft u bij het parkeren ook echt de verlichting uitgeschakeld? De BMW Teleservice Battery Guard houdt de laadtoestand van de accu van uw auto altijd in de gaten en stuurt u indien nodig een sms of e-mail, zelfs als u al bent weggelopen van uw BMW. Bij technische defecten wordt uw BMW Service Partner automatisch op de hoogte gebracht. Hiermee worden startproblemen of andere door de accu veroorzaakte storingen voorkomen. Weer iets waaraan u voortaan niet meer hoeft te denken.


440Xi Cabrio Full Individual Msport + Mpower & SoundKit.
Gebruikersavatar
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2182
Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
Type Auto: BMW M2 LCI
Locatie: Limburg (BE)

Ik zie het wel staan zodra ik inlog op BMW connected als onderdeel van de geboekte Teleservices:

Uw voordelen:

-Automatische planning van en herinnering aan onderhoudsafspraken
-Aanzienlijke tijdwinst door efficiënt plannen van afspraken
-Van te voren exacte informatie voor u en uw BMW Service Partner
-Accucontrole dankzij de BMW Teleservice Battery Guard

Nu heb ik verder geen idee hoe dit werkt. Ik had vorige maand een lage accuspanning toen deze een maandje stil had gestaan, maar heb geen mailtje of sms ontvangen. Sindsdien een Ctek lader aangeschaft en hang ik hem aan de lader (als ik hem meer dan 2 weken niet gebruik)

Ik zal ook eens mailen naar de connected store.
Huidige BMW:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:

BMW Historie:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”