POI's op de kaart

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
peterw
Just getting started
Just getting started
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 jan 2013, 12:18
Type Auto: BMW F31 320i

Vroeg me vandaag ineens af wat die plusjes (+) zijn bij bepaalde POI's? Je ziet het af en toe bij tankstations, maar ook parkeergarages staan. Iemand een idee wat dat inhoudt?
Overigens zou het ook wel makkelijk zijn als je gewoon een POI die je ziet op de kaart makkelijk kunt selecteren met je iDrive knop, maar voor zover ik heb kunnen vinden kan dat niet?

Afbeelding


Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Je hebt waarschijnlijk als laatste naar een tankstation gezocht, die onthoud hij dan op de kaart.
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
peterw
Just getting started
Just getting started
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 jan 2013, 12:18
Type Auto: BMW F31 320i

Nee nooit naar gezocht, maar je ziet ook dat het ene tankstation wel een (+) heeft, en de ander niet?
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

klopt, ik zou het vooralsnog niet weten dan
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Ilyas88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 jan 2013, 21:28
Type Auto: BMW 318i E91 LCI M-Sport
Locatie: Thuis

Misschien bemand onbemand ? of Tankstations met P&R, restaurantje etc ?
peterw
Just getting started
Just getting started
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 jan 2013, 12:18
Type Auto: BMW F31 320i

Ilyas88 schreef:Misschien bemand onbemand ? of Tankstations met P&R, restaurantje etc ?
Nee, ook niet als het ik zo bekijk. Ken die tankstations uiteraard hier in de buurt.

In de handleiding ook niets over kunnen vinden...
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16598
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Niet een tankstation met ook LPG oid? Of met shop?
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Ilyas88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 jan 2013, 21:28
Type Auto: BMW 318i E91 LCI M-Sport
Locatie: Thuis

OF tankstations waarvan de telefoonnummer etc in de navigatie opgeslagen zitten... Had ik in mijn VW Golf, dan kon je ook direct via de navi contact met deze (tankstations in dit geval) opnemen mits je telefoon was gekoppeld met de auto natuurlijk.
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Dat is met elk tankstation of POI in de BMw navigatie zo.
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Bertje3
Just getting started
Just getting started
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 sep 2012, 00:52
Type Auto: F30 320dA EDE HE 2012
Locatie: Noord Holland

Is het niet dat er op die plek meerdere POIs over elkaar heen vallen.
Ik heb business en daar zie soms meer vlakjes vd poi achter elkaar liggen en dat betreft het bv een tankstation en restaurant. Zoiets.
Blije rijder BMW 320dA EDE HE orionsilber ;-).

zie http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php ... 30#p244780" onclick="window.open(this.href);return false;
ramonF30
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1445
Lid geworden op: 29 mar 2009, 19:34
Type Auto: 2007-2012 BMW E90 318i HE 2012-2017 BMW F30 2.0i HE sportline. 2012-? F48 18i Msport
Locatie: Spijkenisse

Hoe zet je die pois eigenlijk vast? Ik kan er wel naar zoeken, maar de benzinepompen niet blijvend op kaart laten staan
BMW F30- 320iA- high executive- Sportline- sport transmissie- 18" style 397
peterw
Just getting started
Just getting started
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 jan 2013, 12:18
Type Auto: BMW F31 320i

Bertje3 schreef:Is het niet dat er op die plek meerdere POIs over elkaar heen vallen.
Ik heb business en daar zie soms meer vlakjes vd poi achter elkaar liggen en dat betreft het bv een tankstation en restaurant. Zoiets.
Zoiets zou kunnen inderdaad, zal vanmiddag eens kijken.
Blijft overigens raar dat je niet ook gewoon een POI kan selecteren op de kaart, of misschien kan dat wel in de interactieve kaart?
ramonF30 schreef:Hoe zet je die pois eigenlijk vast? Ik kan er wel naar zoeken, maar de benzinepompen niet blijvend op kaart laten staan
Volgens mij in de kaartweergave > extra info o.i.d., kun je aangeven welke POI's je standaard op de kaart wilt zien.
Bertje3
Just getting started
Just getting started
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 sep 2012, 00:52
Type Auto: F30 320dA EDE HE 2012
Locatie: Noord Holland

Blijft overigens raar dat je niet ook gewoon een POI kan selecteren op de kaart, of misschien kan dat wel in de interactieve kaart?
In de interactieve kaart kan je de POI's inderdaad wel (net als ook straaten etc) "aanwijzen".
Als POI's over elkaar liggen hebben ze een bepaalde voorrang boven elkaar.
Als je helemaal inzoomt zie je ze vaak wel verschillend.
Blije rijder BMW 320dA EDE HE orionsilber ;-).

zie http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php ... 30#p244780" onclick="window.open(this.href);return false;
SDoonewaard
Just getting started
Just getting started
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 sep 2016, 06:41
Type Auto: F31

Weet iemand ook hoe je kan instellen hoe je de tankstation symbolen nog kan zien als je verder uit zoomt als 2km? Heb zelf de pro uitvoering, maar zeker in frankrijk met grote afstanden is het vervelend dat als je verder dan 2km uit zoomt, alle poi's van de kaart verdwijnen.

Als ik poi's op de route selecteer, heb ik 2 soort symbolen voor de tankstations staan in de lijst, sommige hebben gewoon een pijl er voor en sommige een soort weg met een auto er op, weet iemand hiervan het verschil???

Bedankt voor de hulp!
Plaats reactie

Terug naar “F3x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”