kan het zijn dat je remblokken links meer slijtage hebben dan rechts. zowel vokr als achter. het is opvallend veel namelijk bij mn f31 335d. heeft dit met ontluchten of drukverder te maken?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
remblok slijtage niet evenredig
- Mylife
- VIP Driver
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 16 okt 2014, 10:01
- Type Auto: 528i M-Sport
Remt je auto wel recht? Dus als je op een rechte weg het stuur loslaat en op de rem trapt, blijft de auto dan rechtdoor rijden of trekt hij een kant op?
528i N20 245PK M-Sport (F11 LCI)
Voorheen: 320d M47 163PK automaat High Exec (E91 pre-LCI)
Voorheen: 320d M47 163PK automaat High Exec (E91 pre-LCI)
- Mylife
- VIP Driver
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 16 okt 2014, 10:01
- Type Auto: 528i M-Sport
Ik bedoelde ook niet met rijden, maar met remmen. Als een wiel aan één kant harder afremt dan aan de andere kant zal de auto, tijdens het remmen, naar die kant toe trekken. Dat zie je bijvoorbeeld als er een zuiger in de remklauw klemt en dan zullen die remblokken ook minder slijten.ejt schreef:Kan mij niet voorstellen dat dit iets te maken heeft met de uitlijning van de auto.
Maar wat wel?????
Je kunt ook nog even proberen of de wielen vrij draaien en de remmen dus niet aanlopen.
528i N20 245PK M-Sport (F11 LCI)
Voorheen: 320d M47 163PK automaat High Exec (E91 pre-LCI)
Voorheen: 320d M47 163PK automaat High Exec (E91 pre-LCI)