Terugroep actie F3x 2012/2015 pre lci

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ray187
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 306
Lid geworden op: 13 jul 2015, 16:06
Type Auto: F31 320i

Augustus 2020 is er een terugroep actie door ons ontvangen en was te zien in de iDrive bij berichten.

Wat - EGR koelsysteem daar kan een storing optreden en resulteren in brand.

Niet helemaal waar ik op zit te wachten, maar ik heb niet al te beste ervarignen met dealers en het niveau van de monteurs :nee: mjahh zonder zelf kosten te maken is dit niet zelf te doen, dus moest wel een afspraak maken.

Ze hadden snel tijd...wel bijzonder, want bij een turbo die destijds stuk was met 60k KMs daar moest ik 3 weken op wachten.

Tijdens vervangen hadden ze de uitlaatspruitstuk bescahdigd, dus daar moest een nieuwe voor besteld worden...ik kreeg wel te horen dat daar geen kosten voor mij aan verbonden waren... :Hosanna: ahhaahah

Anywayz, niet iedereen krijgt een melding, dus bij deze, heb jij een pre lci F3x met een EGR koeling, dan kan je even bellen en je kenteken doorgeven, kunnen ze zo zien of je auto nagekeken moet worden.

Ik krijg hopelijk deze week de auto terug, want een 1.8 benzine zonder koppel vind ik toch niks fijns aan.


Mijn 320i M sport - viewtopic.php?f=66&t=25713
Coderen in Amersfoort+omgeving
Gebruikersavatar
Hugo330D
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 775
Lid geworden op: 16 jun 2019, 21:27
Type Auto: BMW 330D M Sport (F31)

EGR terugroepactie loopt al een tijdje en hier is ook al een uitgebreid topic over:

viewtopic.php?f=74&t=23150
BMW 330D M Sport EB (F31) :Mpower:
Gebruikersavatar
Ray187
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 306
Lid geworden op: 13 jul 2015, 16:06
Type Auto: F31 320i

Zo te lezen idd dezelfde terugroep actie.

EGR koeler en niet alleen EGR zoals zijn topic titel aangeeft.

Deze kan gesloten worden :)
Mijn 320i M sport - viewtopic.php?f=66&t=25713
Coderen in Amersfoort+omgeving
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Motorisch/Performance”