320i of 318i of 328i of toch maar Audi of toch maar een goedkope bak

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
jollye92
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 okt 2020, 01:07
Type Auto: E92 325i
Locatie: Midden van het land

Dat is een mooi lijstje gewilde accessoires. Maakt de prijs meestal niet scherper :wink: Altijd leuk om weken alle sites af te struinen (als je geen haast hebt). Ik vermoed wel dat als je voor deze prijs een exemplaar vindt met die opties het er wel eentje is met wat meer krassen en butsen. Prijzen van de tweedehands auto's zijn afgelopen jaar eerder omhoog dan omlaag gegaan.


jollye92
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 okt 2020, 01:07
Type Auto: E92 325i
Locatie: Midden van het land

https://www.autowereld.nl/bmw/3-serie-g ... /foto.html deze heeft bijna de volle bingo kaart en valt nog binnen budget ook. Heeft 17" maar een setje 18" is altijd wel te vinden. De kleinere set is dan ideaal voor de winterbanden. Hij heeft zelfs de PDC voor uit je optionele wensenlijst. Hij is alleen net in 2013 afgeleverd.
Themasterfk
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 187
Lid geworden op: 03 jul 2021, 22:41

jollye92 schreef: 10 jul 2021, 12:20 Dat is een mooi lijstje gewilde accessoires. Maakt de prijs meestal niet scherper :wink: Altijd leuk om weken alle sites af te struinen (als je geen haast hebt). Ik vermoed wel dat als je voor deze prijs een exemplaar vindt met die opties het er wel eentje is met wat meer krassen en butsen. Prijzen van de tweedehands auto's zijn afgelopen jaar eerder omhoog dan omlaag gegaan.
Haast, hmm wel eigenlijk, heb gisteren mijn eigen auto met motor problemen verkocht aan export, rij nu in de fantastische twingo van mijn vrouw 😊.

Moet niet gaan klagen anders benenwagen.

Maar wil in de vakantie touren, misschien kleine Europa tour
320I - Gran Turismo Sport (F34)
320D - Sedan (E46) (sold)
Themasterfk
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 187
Lid geworden op: 03 jul 2021, 22:41

jollye92 schreef: 10 jul 2021, 13:49 https://www.autowereld.nl/bmw/3-serie-g ... /foto.html deze heeft bijna de volle bingo kaart en valt nog binnen budget ook. Heeft 17" maar een setje 18" is altijd wel te vinden. De kleinere set is dan ideaal voor de winterbanden. Hij heeft zelfs de PDC voor uit je optionele wensenlijst. Hij is alleen net in 2013 afgeleverd.
Bedankt voor de link, ja deze heb ik gezien, wilde vandaag daarnaar toe maar ze gingen om 13 uur dicht.

Vind de velgen wel meevallen, had vandaag eentje bekeken die nog kleinere velgen had en 4 winterbanden eronder voor 20k,dus 4 nieuwe velgen met banden ben jr gelijk 2500 kwijt.

Mijn vrouw vind gt niet mooi, ze wilt liever touring maar wil deze alsnog met haar bekijken, misschien vind ze deze versie wel mooi.

Kan ik obv de brede navigatie scherm afleiden dat het een pro versie is?

Knop op de middenconsole is volgens mij is niet de variant degene waarop je kunt schrijven
320I - Gran Turismo Sport (F34)
320D - Sedan (E46) (sold)
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

2500 voor velgen en banden, nee joh de tweedehands markt is mega voor dit model BMW
Jimmer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1043
Lid geworden op: 11 jul 2018, 21:32
Type Auto: 420i Gran Coupe (F36)

Is wel 18” volgens mij. Zijn de 397 velgen.

Is inderdaad de Pro variant (vanwege scherm) en is wel de ‘schrijf’-iDrive controller. Trouwens een functie die ik nooit gebruik.

Een goede velgenset met banden hoeft trouwens niet meer dan 1000 euro te kosten.
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Motorisch/Performance”