Als je geen software hebt, kan je gewoon de elec. stelmotor los halen van de remklauw en dan de verstelbare vijzel terugdraaien met een torx dopje. Nieuwe blokken monteren en dan vijzel zo ver terug draaien dat je weerstand voelt tegen nieuwe blokken.
Heb het zelf ook zo gedaan bij mijn F11
Alles wat ik moet weten omtrent M-sport remmen
- GeorgeBfast
- VIP Driver
- Berichten: 738
- Lid geworden op: 19 jul 2016, 22:33
- Type Auto: BMW i4 M-Sport Pro / High Executive
- Locatie: Noord Brabant
Ik zit hier dicht tegen België. Geïnformeerd bij Belgische BMW dealer , kosten voor rondom nieuwe remblokjes en sensors 320 Euro
240 Euro verschil tegenover NL dealer. Dus ga ik niet lopen beunen en gewoon binnenkort naar de Belgische dealer in Neerpelt.
240 Euro verschil tegenover NL dealer. Dus ga ik niet lopen beunen en gewoon binnenkort naar de Belgische dealer in Neerpelt.
BMW POWER 4 EVER
BMW i4 M Sport Pro High Executive
BMW F36 420D M Sport
BMW E84 X1 2.0D HE
BMW E90 320i HE
BMW E46 318i HE
BMW E36 318i E
BMW i4 M Sport Pro High Executive
BMW F36 420D M Sport
BMW E84 X1 2.0D HE
BMW E90 320i HE
BMW E46 318i HE
BMW E36 318i E
- Z4tje
- VIP Driver
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:36
Als dat voor alle onderhoud geld kan een reisje richting bv. antwerpen snel terugverdiend zijn
mijn huidige auto's: bmw M3 e92 en bmw 340i F30 318ti E36 en E46 330i tracktool
Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30
Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30