BMW F30 verlagen (20-30mm) max

Bespreek hier onderdelen, zoals veren, schokbrekers en remmen
Plaats reactie
BMillerW
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 341
Lid geworden op: 29 dec 2019, 09:04
Type Auto: BMW 316i

elvisf31 schreef: 27 okt 2020, 12:08 Bedankt voor de reactie heren!

Ik kreeg al een beetje kriebels omdat je vaak de combi ziet met 19" wielen, maar goed dit kan ik misschien ook wel als excuus gaan gebruiken om een nieuw setje 19" wielen aan te schaffen :Hosanna:

@BMillerW, ziet er erg strak uit! :ja:
Thanks voor het compliment, ben er erg blij mee 001

Als je nog 6 maanden wacht dan kan je foto's zien hoe het staat met 19" velgen. Mijn huidige set wordt het winter setje en komend voorjaar gaan we upgrade naar 19" voor een zomer bandjes!


elvisf31
Just getting started
Just getting started
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 okt 2020, 08:09
Type Auto: BMW F31 316D

Kijk aan! Dat is ook de bedoeling met mijn setje 18"! Ik moet alleen even de vrouwe zo ver krijgen dat het allemaal weer eens door de vingers ziet :lol: De angel eyes koplampen die gister binnen zijn gekomen waren niet echt welkom, maar gelukkig weet ik dat ze het stiekem zelf ook super gaaf vind en het dus allemaal wel accepteerd :Klappen:
Gebruikersavatar
Blue-Eyes
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1665
Lid geworden op: 12 aug 2012, 18:43
Type Auto: F36 - 435D - Gran Coupe High Executive M-Sport
Locatie: Flevopolder

BMillerW schreef: 29 okt 2020, 13:45 Is Crooke al aan de slag gegaan of nog niet? 001

Ze zitten er onder :)


Ik ben net thuis, morgen ook te druk, maar dit weekend wel een foto in mijn eigen topic.
---------------------------------------------------------------
'20 - ?'? : BMW F36 2016 435D - Gran Coupe High Executive - M-sport x-drive
'12 - '15: BMW E92 2007 335D - Coupe High Executive - M-sport
king
Just getting started
Just getting started
Berichten: 83
Lid geworden op: 27 feb 2011, 23:16

Ik ga ook maar overstag en wil mijn auto ook verlagen of met eibach of met schnitzer.
Schnitzer heeeft mijn voorkeur maar niet iedereen levert dit en sommige garages willen alleen monteren als ze ook de veren kunnen leveren 004

Iemand een goed adres rondom Rotterdam? Heb al wat offertes aangevraagd en scheelt zoals eerdere al hebben aangeven behoorlijk tussen een aantal bedrijven.

Crook een van de goedkoopste iig... f dubbelcheck als ze de veren eronderuit halen :mrgreen:
Gebruikersavatar
MartijnF31
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 345
Lid geworden op: 18 aug 2019, 09:23
Type Auto: BMW X3 M40i

In principe kan iedere garage gewoon veren monteren. Stelt bij de F30/31 ook niet zoveel voor.
Ik heb ze zelf aangeleverd en gewoon door de garage waar ik al mijn onderhoud doe laten monteren.
2 weken later nadat hij nog wat na gezakt was even uit laten lijnen en klaar.
Gebruikersavatar
Ray320
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2983
Lid geworden op: 20 apr 2019, 17:52
Type Auto: Een touring

king schreef: 20 feb 2021, 11:25 Ik ga ook maar overstag en wil mijn auto ook verlagen of met eibach of met schnitzer.
Schnitzer heeeft mijn voorkeur maar niet iedereen levert dit en sommige garages willen alleen monteren als ze ook de veren kunnen leveren 004

Iemand een goed adres rondom Rotterdam? Heb al wat offertes aangevraagd en scheelt zoals eerdere al hebben aangeven behoorlijk tussen een aantal bedrijven.

Crook een van de goedkoopste iig... f dubbelcheck als ze de veren eronderuit halen :mrgreen:
Zou nu proberen vast te stellen of hij al verlaagd is of niet. Al geloof ik dat het geval van Eisse vrij uitzonderlijk is. :mrgreen:
E91 320i :Mpower:
Gebruikersavatar
Blue-Eyes
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1665
Lid geworden op: 12 aug 2012, 18:43
Type Auto: F36 - 435D - Gran Coupe High Executive M-Sport
Locatie: Flevopolder

Idd.

Pas er mee op, kost je goed geld :D



Maar goed te melden, het is gewoon in goed overleg opgelost. Van beide kanten niet fijn.
Afgezien van bovenstaand, Crooke heeft de veren snel en goed gemonteerd, etc. Dat was allemaal prima.

En ik heb nog steeds een setje verlagingsveren voor een 435i/d idrive liggen :D
---------------------------------------------------------------
'20 - ?'? : BMW F36 2016 435D - Gran Coupe High Executive - M-sport x-drive
'12 - '15: BMW E92 2007 335D - Coupe High Executive - M-sport
king
Just getting started
Just getting started
Berichten: 83
Lid geworden op: 27 feb 2011, 23:16

Ik heb geen x drive... en de meeste garages monteren alleen incl leveren van de veren.
Plaats reactie

Terug naar “F3x: Vering/Remmen/Onderstel”